10.BÖLÜM - EFSANE'Yİ UNUTMA GECESİ

14K 1.1K 131
                                    

Bazen sessizlik esir eder bizi zamana,

Bazen ise zaman...

Seni bana esir edecek ne bir sebep var

Ne de bir an...

Ben kabullendim...

Ama sen de rahat bırak yüreğimi be adam...


"Unutabilirim," diye mırıldandı kendi kendine elindeki içkiyi bir dikişte içerken. Unutabilir miydi gerçekten? Onun o çapkın bakışlarını, her yaklaştığında düştüğü o ateşi, bedeninin ona çekilişini, unutabilir miydi o kahrolası adamı? "Unutabilirsin tabiki Ecrin!" diye bağıra bağıra ağladı. "Unutmalısın..." diye fısıldadı sonra. "Yoksa seni yok edecek."

Cam kenarına çöktü. "Etmedi mi sanki?"

Eline telefonu aldı. Saat epey geçti ama umursamadan, önce Yağmur'u aradı, telefon açılmadı. "Pis aşağılık, kesin sevgilisinin altında," diye ağlamaklı konuştu.

Sonra Beste'yi aradı. Onunki tümden kapalıydı "Kesin üstündedir bu da," diye söylendi.

En son Çağla'nın telefonunu tuşladı, o da açmayınca ağlayacaktı neredeyse, "Adi misiniz lan hepiniz! Anca üreyin!" diye gürledi.

Gruplarına girdi, önce grubun ismini değiştirdi,

"ÖKÜZSÜZ GECELER, EFSANESİZ BİR ÖMÜR İÇİN BULUŞALIM"

"İyi oldu bu, oh!" sonra durumunu değiştirdi. Dil çıkarıp, gözünü kırparak poz verip, altına da

"Sanma sakın kollarında bana huzur var! Sen git paşam cehennemin dibine kadar yolun var!" diye yazıp, kıkırdadı.

Sonra tekrar gruba geçti ve mesaj yazdı:

E: "ERKEKLERE ÖLÜM GECESİ YARIN AKŞAM BENİM EVİMDE SAAT:20.00'DA BAŞLAYACAKTIR. GELMEYEN KIZLARI KENDİ ELİMLE ÖLDÜRECEĞİM. O MUHTEŞEM ERKEKLERİNİZ BİR GECE O DEVASA YATAKLARINDA TEK BAŞLARINA UYUSUNLAR. Bİ ŞEYCİK OLMAZ. AYRICA GELMEZSENİZ HEPİNİZİN YATAK ODASI FANTAZİLERİNİZİ BİLDİĞİMİ ANLATIRIM SEVGİLİLERİNİZE. ONA GÖRE HA!

NOT: ÖKÜZSÜZ VE ALYANSIZ GELİNMESİ RİCA OLUNUR!"

Büyük harflerle yazdığı mesajı yolladı ve gözlerini kısarak ileriye baktı, "Cem'in pipisine kibrit suyu!" deyip, ayağa kalktı ve kendini duşa attı. "Unutacağım seni adi herif!"

***

"O dilini koparacağım senin sarı cadı!" diye öfkeyle telefona baktı Cem. "Poza bak!" kendinden çıktığına inanamadığı bir hırlama ile karşı kanepeye attı telefonu. "O cehenneme beraber gideceğiz seninle, o günahın ateşinde beraber yanacağız ve sen sarı cadı, benim olacaksın, sadece zorlaştırıp, uzatıyorsun!"

Gözlerini yumdu. Peki ya sonrası? Cem onun tadına baktıktan sonra, kendi teninin kokusu, kadına karıştıktan sonra ne olacaktı? Bunun gelip geçici bir heves olmadığını artık anlamıştı. Hiçbir kadında hissetmediği bu aitlik hissi tüm bedenini ele geçirmişti. Ne beyni, ne bedeni ne de kalbi başka bir kadını istemiyordu. Bu düşünce ile yüzünü buruşturdu.

"Ne kalbi be, sıçtırtma kalbine Cem!" diye kendine kızdı ve yerinden kalkıp, mutfağa gitti. "Sadece bir kaç gece..." diye kendine bir hatırlatma yaptı.

***

"Buyurun?" dedi adam karşısındaki kargocuya bakarken.

"Cemre hanımın siparişleri vardı mağazamızdan, onları getirdim," dedi yaşlı sevimli adam. -Çok sevimliydi ama, öyle böyle değil.

EFSANE'NİN AŞKI - Y.S.S. IV - FİNAL ❤️ Bir CEM ERNEZ EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin