Azıcık rolleri değiştirelim mi? Bakalım düğünde neler oluyor....
Evet Efsane Düğün vol.2 sizlerle =)------------------------
Ömrümüzden gidiyor saniyeler,
Artık sana ait her anı.
Babam derdi ki 'başının belasıdır' başının tacının adı
Hoşgeldin ömrümün en tatlı belası...
Cem oğlunun kravatını bağladı. Duygulanıyordu, evet kızlarını verirken zorlanmıştı, ama oğlunun da gidiyor olması dokunuyordu. Farklı bir duyguydu bu da.
"Baba her şey için teşekkür ederim."
Cem boğazı düğüm düğümken konuşmaya çalıştı, "Ben sadece size karşı olan görevimi yaptım. Fazlasını değil."
Can babasına sarıldı, "Sen bir babadan çok fazlasısın Cem Ernez. Sen benim efsane kahramanımsın."
Cem yatağa oturdu, oğlu da hemen yanına, "Sana nasihatlerde bulunmayacağım Can, seni benden çok annen yetiştirdi. Nasihate ihtiyacın yok. Ben..." güldü, "Annenle tanıştığımda galiba azıcık berbattım. Yani annene dört dörtlük bir sevgili olamadım."
Can da güldü, "Yapma baba, sen hayatımda tanıdığım en mükemmel adamsın."
Cem bu sefer kahkaha attı, "Lütfen bunu şu gıcık damat bozması eniştelerine de söyle." Sonra başını sağa sola salladı, "Ama gördüğüm kadarı ile sen mükemmel bir sevgilisin ve inanıyorum ki harika bir eş dört dörtlük bir baba olacaksın."
Can omzuna elini koydu, "Sevgiliyi bilmem ama, eş ve baba modelim belli. O yüzden Angela çok şanslı."
Cem kendini beğenmiş bir şekilde diklendi, "Kesinlikle. Cem Ernez gibi bir kayınbabası olacak."
Can yüzünü buruşturdu, "Bu konuyu bir de eniştemlere mi sorsak?"
"Bu mutlu günümüzde onları anmasan mı?" sonra suratını astı, "Ecrin'e dedim kızlarımın davetiyesine yazsın, 'Damat getirilmemesi rica olunur' diye de, verdiği cevap 'CEM KOLTUK!' Evdeki tüm koltukları atasım var."
Can kahkaha attı, "Ama hepsinde de anınız var. Kıyamazsın."
Cem omuz silkerek kalktı. "Hadi ben salona gideyim. Annen şimdi söylenir."
"Tamam baba," ve son kez sarılıp, odadan ayrıldı.
Cem odadan çıktığında gözünden akan bir damla yaşı silip, kendi odalarına gitti. İçeri girdiğinde, bir süre karısını izledi.
Ecrin küpelerini takarken, arkasını döndü ve gülümsedi. "Ah geldin mi hayatım? Hadi çıkalım geç kal-" lafını bitiremeden adam onun dudaklarına yapıştı.
"Ecrin Ernez senin düğünün seneler önceydi. Tazelemek mi istiyorsun bana mı öyle geldi?"
Ecrin kahkaha attı, "Çok incesiniz bayım ama karşınızda ellili yaşlarda bir anneanne var."
Cem etrafına baktı, "Hani ellili yaşlarda, ben göremiyorum o bayanı? Benim karşımda çok ama çok genç, hala kocasının aklını başından alan ve kusursuz bir güzellikte olan bir kadın var."
Ecrin kocasına sarıldı, "Çok neşelisin bakıyorum. Kızların evlenirken suratsızdın."
"Eee damat babasıyım kızım bugün ben, sülalem rahat!" deyip, kahkaha attı ve kolunu uzattı. "Buyurun bayan," dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSANE'NİN AŞKI - Y.S.S. IV - FİNAL ❤️ Bir CEM ERNEZ Efsanesi
RomanceEfsane kendi hikayesi 'EFSANE'NİN AŞKI' ile dönüyor. En çok istenilen, en çok eleştirilen, ama en çok sevilen Cem Ernez kendi hikayesi ile tekrardan okurları ile buluşacak. En berbat sevgili, en sadık koca, en kusursuz dost, en mükemmel baba, en kıs...