12.BÖLÜM - EE BAŞLAYALIM *SÜRÜNDÜRMEYE

15K 1.2K 101
                                    

Uzun bir bölüm sizlerle =)

-------------------

Cem odasında oturmuş, Ecrin’i de kucağından ayırmıyordu. “Cem...”
Adam başını boynuna dayamış, gözleri kapalı mırıldandı, “Hıı?”
“Gitmem lazım işim var.”

“Bugün izinlisin ve lütfen sus!” dilini kızın boynuna değdirince, Ecrin gözlerini yumdu. Allah kahretsin ki, adama karşı fazla zayıftı.
“İzinliysem, eve gideyim o zaman,” dedi, adamın yüzünü görmemesinden yararlanarak.

Cem birden başını kaldırdı ve kıza baktı, “Eve gitmen için izin vermedim Ecrin, kucağımda kalman için izin verdim. Hatta yıllık iznini al, benden de bir ay sana. Tatile çıkalım.”

“Yılımı doldurdum da iznim eksik kaldı,” deyip kahkaha attı.
Cem kızın kahkaha atan dudaklarını kıstırıp, yeniden öptü. “Sokakta...” kızın alt dudağını ısırdı, “Başkalarının yanında...” üst dudağını ısırdı... kız ise acı ile inledi. “Kafede...” dilini içeri geçirip, sertçe kızın dilini emdi. “Ben yokken...” boynunu ısırdı. “Böyle kahkaha atarsan...” kızı soluksuz öptü ve birden ayrıldı, “Nefesini keserim Ecrin! Duydun mu beni?”

Ecrin şaşkın şaşkın adama bakıyordu, “Gülmeyim mi sensiz Cem?”
“Gülme! Uyuma! Yemek yeme! Hatta nefes dahi alma bensiz!” sesi emreder gibi çıkmıştı.
“Emredersiniz paşam!”
“Ederim ben her şey.”
Ecrin kalkmaya çalıştı ama adam onu bırakmadı. “Cem! Gitmem lazım.”

“İzinlisin derken şaka yapmıyordum. Hadi çıkıyoruz.”
“Nereye?”
“Sürpriz,” derken göz kırptı. Yerinden kalkarken, kız da kalkmıştı. Koltuğun arkasındaki ceketini aldı ve elinden tutup, odadan çıkardı. Azra ikisine şaşkın şaşkın bakarken, Ecrin mahcup bir gülümseme ile çantasını aldı.

“Azra biz çıkıyoruz.”
“Ta-tamam Cem bey.”
Ecrin ise içinden küfürler yağdırıyordu. Daha dün kızın önünde adama saydırıyordu. Şimdi elele... tövbe ya...
“Nereye gittiğimizi söylemeyecek misin?”
“Hayır, büyüsü bozulur.” Çapkınca gülümseyip, o gamzelerini kızın gözü önüne serdi.

“Sende gülme her yerde!” dedi sertçe.
Cem kaşlarını kaldırdı, “Sebep?”
“Gamzelerin çok... şey...”
Cem tuttuğu eli çekti ve kızla dip dibe geldi. “Çok ne?”
“Se... Sevimli.” -Seksi Allah’ın cezası çok seksi!

“Sevimli mi?” diye sordu yüzünü buruşturup.
Arabaya bindiklerinde telefonun sesi tüm arabayı doldurdu. Ecrin ekranda gördüğü resimle yüzünü buruşturdu. Rezil olmuştu kıza.
Cem anlayıp, ona ima ile baktı ve gülümseyerek yanıtladı onu.
“Efendim böceğim?”

“Sensin böcek, sevimsiz ördek.”
“Sensin o! Ne istiyorsun yine?”
“Konuşmak. Yanımda Buğra da var. Seninle konuşmak istiyoruz.”
Cem yüzünü ekşitti. “Çok sevimsiz. Şuan daha sevimli işlerim var.”
“Abi!” diye çemkirdi kız. “Önemli olmasa seni hayatımıza dahil etmek istemezdik şuan emin ol.”

“Ecrin’leyim Cemre, sonra.”
Cemre “Süper!” diye sevinçle bir nida attı. “İyi işte, ikiniz gelin.”
“Olmaz. Başbaşa planlarımız var.”
“Abi önemli diyorum ya!”
Cem ofladı ve yanındaki sevgilisine baktı. Ecrin ona anlayışla gülümseyince, “İyi tamam, konum at,” dedi mecbur.

“Hemen,” telefon kapanınca Cem kıza üzgün bir ifade ile baktı.
“Of ya...” dedi ellerini saçlarından geçirip.
“Nereye götürecektin beni ki?” diye işveyle sordu Ecrin.
Adam onun uzun bacaklarına baktı önce, sonra da seksi bir şekilde kıvrılan dudaklarına. Gömleğini gergin yapan göğüslerinde takıldı sonra ve dümdüz karnına indi bakışları.

EFSANE'NİN AŞKI - Y.S.S. IV - FİNAL ❤️ Bir CEM ERNEZ EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin