31.BÖLÜM - ANILAR... ŞİMDİ GÖZÜMDE CANLANDILAR

9.8K 949 153
                                    

Hatırlara dönelim mi? =) Ben bölümde çok eğlenmiştim siz de eğlenirsiniz umarım =)

-----------------------------------

Mutlu son yok diyorlar,

İnanmıyorum artık.

Gözlerinle başladı benim mutluluğum

Ve kollarında yazılacak o mutlu sonum.

"Bak Angela şimdi benim dediklerimi tekrarla. Bu şarkılar bizim kültürümüz. Bunları bilmen lazım."

"Anladı ben."

"Aferin kız ne güzel Türkçeyi öğrendin ha sayemde," dedi Burak kibirli bir havayla.

"Evet sen, benim sevgili, Çırran ve Pas sayede."

Burak sesli bir kahkaha attı. "Şimdi şarkıya gelelim. Benim dediklerimi tekrarla."

"Ok."

"Uçacaksın... Uçacaksın...

Havalara uçacaksın!"

"Kim uçak?"

"Uçak yok. Ultra kanatlı, tam korumalı, dışı havalı içi pamuklu melekler uçacak."

Angela yüzünü ekşitti, "Ben anlamadı."

"Tamam sen şarkıları ezberle gerisine takılma." Sonra düşünür gibi yaptı, "Neyse boşver bu şarkıyı, önce diğerini ezberle."

"Cem baba!" dedi alkışlayarak.

"Aynen." Derken şarkıyı mırıldandıktan sonra kıza döndü, "Neymiş Angela bir kere de sen söyle bakayım."

"Cem baba Cem baba...

Cem baba Cem baba...

Cem baba Cem Baba

Am bi baş bela!"

Burak derin nefes aldı, "Siz Can'la nasıl bir Türkçe dersindesiniz anlamadım. Of! 'Tam' Angela, 'tam'!"

"Bende diyor am. Sen anlıyo aşka."

"Neyse sus şimdi geldi." Burak kapıdan giren ve ona çatık kaşlarla bakan adama sırıttı.

Kız da gülümsedi "Hoşgeldi baş bela Cem."

"Ne?" dedi Cem ve öfkeyle baktı gelinine.

"Burak öğretiyo bana ımm... Neydi, hah sıffat."

"Hay sıfatını becersinler onun," diye homurdandı ve bu sefer Burak'a baktı.

"Babacım Türkçe öğretiyorum. Kötü niyet yok," sesi gerçekten masum çıkmıştı.

"Haa, maşallah sana. Irzca, lafsokmaca, damatça bitti gelinceye mi başladın?"

"Aaa, günahımı alıyorsun ama artık. Gerçekten alınacağım."

Cem öne eğildi, "Alın Burak, Allah aşkına alın ve gelme ya!"

Burak sırıttı, "Neyseki beni ne kadar çok sevdiğini biliyorum."

Angela da gülümsedi, "Evet, benim sevgili dedi o bi kelek."

"Kelek değil Angela melek!" diye tısladı Cem Burak'ın kahkahaları arasında. "Bu kız yüzünden meleği arar oldum ya, hale bak! Oğlum da başka isimli gelin bulamamış."

O sırada Bade, Ecrin ve Can içeri giriyorlardı. Ecrin fazlasıyla telaşlıydı, "Ne zaman gelecekmiş babası?"

"Yarın. Ama saati bilmiyorum," sonra sevgilisine baktı. "Meleğim?"

EFSANE'NİN AŞKI - Y.S.S. IV - FİNAL ❤️ Bir CEM ERNEZ EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin