Medyada Elçin'in profil fotoğrafının temsili hali var. 🎈
&
Sonunda uygulamayı yükleyebildim. Hesabımı da oluşturduktan sonra bir kaç dakika mesaj düşmesini bekledim. Uygulama şöyle bir uygulamaydı, bir profil oluşturuyordunuz sonra diğer insanlar sizin profilinizi görerek size anonim şekilde mesaj atabiliyordu.
Mesaj kutuma ilk mesaj düşmüştü fakat aşağıdan seslenen annem mesaja bakmamı engelledi. Olduğum yerden seslendim.
"Efendim anne?"
"Yanıma gel önemli bir şey söyleyeceğim anneciğim."Ayaklarıma terliklerimi geçirdim. Ayaklarımı sürüye sürüye merdivenlerden indim. Mutfak kapısına omzumu dayayıp anneme baktım.
"Geldim Güniz Hanım söyleyin bakalım neymiş o önemli şey?"
"Benim güzel kızım, günün nasıl geçti bebeğim benim?"
"Anne ne isteyeceksin?"
"Salatayı yapmanı."
"Oldu bilin hanımefendi." sevimlice gülümseyip tezgahın başına geçtim.&
Telefonun başına geçebilmiştim sonunda. Uygulamayı açıp gelen mesajlara baktım altı mesaj gelmişti. Dördü selam temalı mesajlardı. Geri kalan ikisinden biri de önemsenmeyecek türden cinsellik içeren bir mesajdı. Son kalan mesaja baktım.
Anonim: Bir lavanta sevdalısı olarak sana yazmalıydım. Profilindeki lavantalar oldukça hoş görünmüyor mu sencede?
Elçin: Lavanta kokusunu özellikle seven iki üç kişi kaldık sanırım
Anonim: Muzlu süt de seviyorsan bu iş tamamdır
Elçin: Bayılırım, muzlu sütü sevmeyen ağzının tadını bilmiyordur be!
Anonim: Acilen evlenmemiz gereken konular var.
Anonim: Gelinliğini kap gel, çabuk.