Buluşma

5.2K 215 17
                                    

Kalkıp üstümü giyindim. Aşağıya inip kahvaltı için ekmek arasına birşeyler doldurduktan sonra poşete koyup çantama attım. İçeri gidip telefonumu aldım ve gelen mesajlara göz gezdirdim.

Giray: Evet var.
Giray: Evinin oradaki parka gel.
Giray: Bana söylemek istediğin bir şey var mı dedin, var dedim nereye kayboldun Minik?

Akşam uyuya kalmasaydım şuan farklı bir durumda olabilirdik. Üzülmüştüm açıkçası hatta pişman bile olmuştum uyuduğum için ilk defa.

Elçin: Akşam dokuzda okulun oradaki kafede buluşalım mı?

Girayla olan mesajlaşmadan çıkıp Aslıyla olana girdim.

Aslı: Acil konuşmamız lazım Leyla aşık olmuuuuuş.
Aslı: Öğle arası kantine gel.

Elçin: Tamamdır, okula geliyorum zaten şimdi. Görüşürüz okulda.

Çantamdan çıkardığım yemeği okula giderken yemeye başladım. Bitirip okulun karşısındaki çöpe poşetini attıktan sonra okula girdim. İlk derse geç kaldığım için girmeyecektim. Kantine gidip bir kahve aldım. Elime de telefonumu alıp sosyal medyada gezinmeye başladım.

       @elcinhazretleri: Çekiyorum poz ver dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

       @elcinhazretleri: Çekiyorum poz ver dedi. 💕 📷:@ardardarda 
                     2.351 beğeni
       Bu gönderi yoruma kapatıldı.

Birazcık daha telefonla oyalandıktan sonra sıkılıp telefonu bıraktım. Yarın tarih sınavı vardı tarih kitabımı çıkarıp önemli yerlerin altını çizmeye başladım. Bitirdiğimde zile beş dakika vardı. Etrafta gözlerimi gezdirdim ve onu gördüm. Beni izliyordu ona baktığım an gözlerini çekip önüne döndü.

Telefonum dışında her şeyi masada bırakıp yanına gittim. İlk başta yanında dikildiğimi fark etmedi. Bir kaç saniye sonra beni gördü ve gülümsemeye başladı.

114 Numara | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin