Yeni aldığım kahveden bir kaşık fincana koyup kaynattığım sıcak suyu da döküp kahvemi hazırladım. Bugün hava kapalıydı yağmur yağıyordu ve ben böyle havaları çok severdim. Odamdaki minik tekli koltuğu pencere kenarına çekmiştim.
Kahvemi alıp yukarı çıktım. Elime kitabımı ve telefonumu alıp cam kenarına çektiğim tekli koltuğa kuruldum. Kahvemden bir yudum alıp camın iç tarafındaki mermere bıraktım. Amacım sadece biraz kitap okuyup yağmuru seyretmekti. Ama maalesef ki her zamanki gibi isteğimi yerine getirememiştim.
Çünkü telefonuma mesaj gelmişti. Ve ben merak ettiğim için bakacaktım. Telefonu elime aldım. İki ayrı kişiden mesaj gelmişti. Biri Leyladan biri de anonimimden gelmişti.
Leyla: Harun Hocanın tatili bitmiş. Yani yarın kursa geliyorsun bebeğim. Eğer gelmezsen saçından sürükleye sürükleye getiririm haberin olsun. :*
Elçin: Tamam tamam, geleceğim sakin ol hayatım. :))
Birbirimizle böyle konuşmayı severdik. Yarın kursa gitmezsem dediğini harfi harfine yapacağını biliyordum. Bu yüzden de korkmuyor değildim.
Anonim: Görüşmeyeli nasılsın müstakbel karım?
Elçin: Biz o evreye ne ara geçtik acaba sevgili anonimim?
Elçin: Belki açıklamak istersin hani.Anonim: Benim sana evlenme teklifi ettiğim,
Anonim: Senin de görüldü attığın ara olabilir mi acaba?
Anonim: Müstakbel karım*Elçin: Üzgünüm, görüldü attığımı bile fark etmemişim. Acilen süpürülmesi gereken bir ev beni bekliyordu, bilirsin hamarat ev kızı itemi
Anonim: Hey, üzül diye söylememiştim
Anonim: Sorun değil
Anonim: Okulların açılmasına bir haftadan az kaldı ve sen son sınıfa geçtin. Nasıl hissediyorsun?Elçin: Şimdiden yoğun hissediyorum ama,
Elçin: Bir klişe mi yaşayacağız, pekâlâ tamam
Elçin: Son sınıf olduğumu nereden bildiğini sormalı mıyımAnonim çevrimiçi...
Anonim yazıyor...
Anonim yazıyor...
Anonim çevrimdışı...Görüldü (02.36)