"Gerizekalı aptal çocuk." deyip kafasına vurdum. Her yere pudra şekeri dökmüştü kurabiye yerken.
"Sen sevgiline ne güzel davranıyorsun(!) öyle ya."
"Eğer pudra şekeri dökmüş olmasaydın şuan gerçekten güzel davranıyor olacaktım."
"Gelsene yanıma, süt içeriz." kolumdan çekip yanına oturttu. Ve ahtapot gibi sardı beni.
Bende kollarımı ona sardım ve bir süre kokusunu içime çektim.
"Hadi beni bırak da ben buraları temizleyeyim ha?" Eğer temizlemezsem annemden ağır azar yerdim.
Çenemle dudağımın arasındaki boşluktan öpüp bıraktı beni. Bir kaç saniye içinde toparlanıp ayağa kalktım.
Kilerden elektrik süpürgesini alıp süpürdüm ve yerine bıraktım süpürgeyi.
Mutfak masasını ve tezgahını toplayıp bulaşıkları yıkadım. Ellerimi kurulayıp içeri geçtim.
Ayberk benim telefonumu kurcalıyordu ve yüzündeki ifade beni tedirgin etti.
Yanına gidip telefonu elinden çekmeye çalıştım ama izin vermedi.
"Dur dur, sevgili anoniminle konuşmalarınızı okuyorum daha bak ne yazmış."
"Seni çok seviyorum Elçin bunu unutma tamam mı?
Umarım iyisindir.
Elçin konuşabilir miyiz?
Lütfen, rica ediyorum.
Seni gerçekten önemsiyorum.
Ve son.""Ben onunla uzun süredir konuşmuyorum."
"Görüyorum bayadır konuşmuyorsun, bir haftadır falan." dalga geçer gibi güldü.
Yanına oturdum ve telefonu tutan elini yavaşça indirip telefonu koltuğa bırakırdım. Elini tuttum.
"Bak sana hissettiğim şeyler olduğunu anladığımda, ki bu bir hafta önce oluyor. Onunla iletişimimi kestim, son attığım mesajları okuduysan onunla konuşmak istemediğimle ilgili şeyler yazdım. Ben seni seviyorum ve senin dışında ne Giray ne de bir başkası umrumda değil.
"Öp beni." yüzüme beklenti dolu bakışlarıyla baktı.
"Ne?" aniden böyle demesine şaşırmıştım ve algılayamadım.
"Öp işte beni." yavaş yavaş yaklaştım ve yüzlerimizi hizaladım.
Dudaklarımı dudaklarına bastırdım ve gözlerimi kapattım. Dudaklarımda gülüşünü hissettim. Gülümsüyordu.
Gülümsedi.
Gülümsedim.
Daima.Selam arayı çok açtım biliyorum bir kaç gündür şehir dışındayım ve anca yazmaya fırsatım oldu. Nihayet bu hikayenin sonuna geldik. Umarım hep mutlu olurlar. Sizi seviyorum, bu serüvende benimle beraber olduğunuz için teşekkür ederim.
En en en içten teşekkürlerimi sunuyorum ve sizi gerçekten seviyorum. Umarım keyif almışsınızdır çünkü ben yazarken ve yorumları okurken keyif aldım.
Taslağımda bir kaç şey var fakat yayınlayıp yayınlamama konusunda emin değilim.
Bir sonraki hikayemde görüşmek üzere. :''