İki Canavar

5K 212 16
                                    

Bazen kendinizi fazlalık gibi hissedersiniz ya bende şuan tam olarak o durumdayım. Annemin işten arkadaşları ve onların çocukları yemeğe gelmişti. Benim yaşlarımda iki erkek çocuğu vardı ve benim odamda olmalarına rağmen beni asla umursamıyorlardı.

"Ona dokunma!"
"Neden? Özel bir şey mi yoksa?"
"Hayır, sadece eşyalarımın karıştırılmasından hoşlanmam."
"Yaa öyle mi?" deyip çekmecemi açmaya başladı.

"Sen ne laf anlamaz bişeysin ya? Rahatsız oluyorum diyorum yapma."
"Sence bu benim ne kadar umrumda?"
Sinirlenmiştim, çekmecem tamamen açılmak üzereydi ve çekmecemdeki kutunun içinde gerçekten sakladığım özel hatıralar vardı. En sonunda dayanamayıp çocuğun üstüne atladım. O beni üstünden atmaya çalışırken bende kafasına vurmaya çalışıyordum.

En sonunda kolunun altından kolumu geçirip çekmeceyi kapadım. Diğer çocuk lavaboya gittiği için tek başına benimle uğraşıyordu. En sonunda beni üstünden attığında bacağına bir tekme attım. O bacağının acısını çekerken bende bir kaç metre önünde durdum. Elimi belime koyup bilmiş bilmiş bakmaya başladım.

"Senin adın neydi ya? Pezeberk? Ataberk?" diyip göz kırptım.
"Adım Ayberk anladın mı Ayberk. Anlayamazsın belki diye tekrarlıyorum AYBERK."
İsmi konusunda takıntılı olduğunu ilk geldiklerinde anlamıştım annemin arkadaşı ismini yanlış söylemişti ve yemek boyunca ona dik dik bakmıştı.
Ona dil çıkarıp aşağı inmek üzere kapıya doğru adımladım tam kapıdan çıkarken kafama yediğim darbeyle arkamı döndüm.

"Ne vuruyorsun ya?"
"Bacağımın intikamı."
"Bocoğomon ontokomo. Bacağımın intikamıymış. Bugüne kadar her yapılan şeyin intikamını alsaydık ohooo."
"Hem kısasın hem çok konuşuyorsun?"
"Kısa mıyım? Bir doksan boyun olduğu için sen uzun olmayasın? Bir altmış beş boyuma laf ettirmem."

Kapıdan çıkıp annemin odasına daldım odada kimse olmadığı için rahattım. Telefonumu çıkarıp Aslı'yı aradım.

"Aslıııı yetişin burada iki tane canavar var ve şuan onlarla baş etmeye çalışıyorum help me."
"Ne diyorsun ya? Hiç bir şey anlamıyorum."
"Ya sen bizimkileri topla gel gelince anlayacaksınız."
"Tamam geliriz yarım saate. Uykudan da uyandırdı beni salak kız. Bir gün bir elime geçirirsem fena yapacağım ama kıyamıyo-"
"Hey telefonu hala kapatmadın? Göstereceğim ben sana gelince salak kızı." diyip telefonu kapattım.

114 Numara | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin