Unutulmak

5.2K 244 19
                                    

Hepimiz sınıflara bakmıştık ve tüm sınıflardan sadece iki Giray isimli kişi çıkmıştı. Hangisinin olduğunu nasıl bulacaktık bilmiyordum ama bir şekilde bulmamız lazımdı.

Okulda adını bilmediğim saçma sapan bir festival hazırlanıyordu ve tüm herkesin katılımı zorunluydu. Ve sırf festival olduğu için sivil gidebiliyorduk. Hava bugün çok soğuk olmadığı için şort ve kısakollu bir bluz giydim. Yanıma da üşüdüğümde giymek için kazak aldım.

Telefonumun kabına bir miktar para koyduğumda telefonumu alıp odadan çıktım. Topuzumu düzeltip evden çıktım. Parkta bizimkilerle buluşup öyle gidecektik. On dakika içinde parka ulaştım. Etrafıma iyice bakındığımda kimsenin olmadığını gördüm.

Yarmagüller 🌹

Elçin: Lan geldim yoksunuz? Kaç saat bekleyeceğim ya seri gelin

Ardarda: Şey kanka bir şey söyleyeceğim ama kızmayacaksın?

Elçin: Söyle sen, kızıp kızmayacağıma bakarız

Ardarda: Şey, canım kankam, muhteşem, harika, mükemmel, şahane kardeşim

Elçin: Sadede gel sadede

Ardarda: Şey kanka biz okuldayız
Ardarda: Iıı, sanırım biz seni unuttuk

Elçin: YA NE DEMEK UNUTTUK? OLUM YAPILMAYAN ÖDEV MİYİM BEN? AKBİL MİYİM BEN BEN YA BEN
Elçin: KOSKOCA BENİ NASIL UNUTUYORSUNUZ YA NASIL BİR GELEYİM GÖSTERECEĞİM BEN SİZE

Sinirli sinirli yürümeye başladım. Hayır beni nasıl unutuyorlar anlamıyordum ki. Koskoca insanım nasıl unutulabiliyordum? Bir gideyim ben onlara yapacağımı biliyordum.

Kendi kendime ofladım. Başıma bir gün de bir şey gelmese olmazdı zaten göbek adım şanssızdı. Kendi kendime söylenerek yürürken birine çarptım.

114 Numara | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin