Kap.20: Sneeak Peak

661 14 6
                                    

"Fanny" hör jag någon skrika bakom mig och jag hör direkt att det är Elvira. Men istället för att svara så blundar jag hårdare och tar ännu en steg närmare. Du sticker till och med mina tår ut över kanten.
"Snälla Fanny gör inte det" skriker hon och jag hör att hon kommer närmare.
"Varför?" Svarar jag.
"För att jag älskar dig, du är min bästa vän. Vi klara oss inte utan dig" säger hon och jag hör att hon har stannat.
"Snälla Fanny. Gå väck därifrån" säger hon och jag hör att hon gråter.
"Ingen vill ändå ha mig här" säger hon.
"Jag vill" säger hon.
"Vi också" jag hör direkt att det är Felix röst.
••••••••••
~~~Felix~~~
När jag ser att hon faller så springer jag snabbt fram till klipp kanten med Oscar och Elvira bakom mig.
••••••••••
~~~Omar~~~
Dörren flyger upp och kidnapparen ställer sig framför mig.
"Här" säger kidnapparen och räcker fram en tallrik mat till mig. Sedan tittar hon på kroppen, som tillhör killen jag fortfarande inte vet namnet på och suckar sedan.
"Jag måste hitta någon som kan hjälpa mig att få väck kroppen" säger kidnapparen.
"Jag kan hjälpa dig" svarar jag. Endast för att jag vet att jag kan ha en chans att smita ifall jag får komma ut härifrån.
Kidnapparen skakar på huvudet fundersamt.
"Det är en alldeles för stor risk" svarar kidnapparen.
________________
En väldigt kort Sneeak peak men det är bara för att annars avslöjar jag för mycket av kapitlet och då blir det inte spännande!😉
Haha
Ha de gött !✋
// Wilma💋

Lost Love ~ The Fooo Conspiracy FanfictionWhere stories live. Discover now