~~~Felix~~~
"Felix jag kan inte" mumlar hon och tar bort sin hand ifrån min. "Jag älskar Omar" lägger hon ner och tittar in i mina ögon.
"Felix det var 3 år sedan" fortsätter hon.
"Spelar roll Fanny, jag älskar dig fortfarande" svarar jag och jag menar det verkligen, jag älskar henne.
"Jag är ledsen Felix" svarar hon.
•••••••••
"Men jag ångrade det, Fanny och jag gjorde allt för att få dig tillbaka" säger jag med tårar i ögonen. "Men tydligen räckte inte det"
••••••••
~~~Daniella~~~
Jag tittar på Omar som tittar förväntansfullt på mig.
"Har du berättat om Fanny?" Frågar jag.
"Kidnapparen har frågat och hotat mig men jag har inte sagt ett skit" svarar Omar. "Men vad har det med dig att göra?"
"Kidnapparen hotade mig, att om jag inte berättade om henne, så skulle du dö" svarar jag. Omar nickar sakta.
"Jag har inte sagt något än, men jag måste. Jag kommer inte låta kidnapparen döda dig Omar" säger jag allvarligt.
"Bättre det än att Fanny blir skadad" svarar han bestämt.
"Hon kommer inte dö, som du kommer, om jag inte berättar" säger jag.
"Var inte så säker på det" svarar han.
"Men Fanny skulle aldrig gå med på det" säger jag.
"Men när det redan är gjort, så kan hon inte förändra nått" svarar han. Min mobil plingar till precis när jag ska svara. Jag tar upp den och det är tur att jag sitter ner. Jag lutar mig mot ryggstödet. Jag lägger ner mobilen och tittar på Omar. Omar tittar oroligt på mig och jag antar att jag ser ganska omtumlad ut.
"Vem var det?" Frågar Omar.
"Bella, Fanny har försökt hoppa"
•••••••••
~~~Fanny~~~
"Felix det handlade aldrig om det. Att du inte försökte tillräckligt. Jag visste redan vad jag ville" svarar jag.
"Vad ville du då?" Frågar han.
"Jag ville glömma denna sommar. Inte för att den varit dålig på något sätt utan bara för att jag visste att det ända aldrig skulle bli mer än en sommar romans. När vi åkte ifrån stugan så hade jag redan bestämt mig" svarar jag.
"För att jag aldrig betydde något för dig?" Frågar han.
•••••••••
"Fanny jag ångrar det inte, jag ångrar inget med dig förutom en sak, och det var att jag gav upp" svarar han.
___________________________________________________
Tjenare folket!
Hur är det med er?
Nu är det bara 1 vecka tills jag kommer sitta här och vara skiiiit nervös över att skolan ska börja. Känns lite sådär, orkar inte med läxor men har ändå väldigt kul i skolan med min bästa kompis, vilket jag saknat och alla andra som är snälla där. Så det ska både bli kul och jobbigt att börja.
Vilken dag börjar du? och vilken klass ska du börja i?
Jag börjar 8:an på Tisdag!
Och ni som har några anningar om vem kidnapparen är och medhjälparen skriv gärna det och er förklaring! :)
Ha de gött !
// Willma :*
YOU ARE READING
Lost Love ~ The Fooo Conspiracy Fanfiction
FanfictionBok 2 av 'When Everything Goes Wrong' Det är inte så lätt för Fanny när hennes mamma försvinner spårlöst och sedan några dagar senare så blir Omar kidnappad. Hennes pappa börjar bete sig konstigt och hela hennes familj förändras. Elvira blir sur på...