Stalker: Skąd ty wziąłeś te rurki, które miałeś dziś na sobie?
Louis: Coś z nimi nie tak? Jeżeli są okropne to proszę powiedz...
Stalker: Spokojnie kochanie, są cudowne… Tylko nie widziałem wcześniej żebyś do szkoły zakładał takie spodnie. Poza tym… Obchodzi cię moje zdanie 😏?
Louis: Aktualnie połowa mojej szafy to takie rurki i… Tak obchodzi 😒
Stalker: Kurwa z jednej strony cieszy mnie to, bo mogę obserwować twój tyłek w ciasnych spodniach, ale z drugiej strony chciałabym mieć go na wyłączność i przeszkadzało mi jak inni się na niego patrzyli.
Louis: Ktoś patrzył!? Nigdy więcej tego nie założę.
Stalker: Ejejej uspokój się mały 😂 Wyglądałeś świetnie.
Louis: Naprawdę tak sądzisz?
Stalker: Tak, a wracając do mojego wcześniejszego pytania, skąd je wziąłeś? Nigdy nie nosiłeś tak ciasnych spodni, pomijając imprezę.
Louis: Liam dorwał się do mojej szafy i wyrzucił prawie całą jej zawartość… Potem zmusił mnie do pójścia na zakupy, na których oczywiście on wszystko wybierał i takim oto sposobem mam masę nowych ubraniach, w tym milion ciasnych rurek w różnych kolorach 😔
Stalker: Muszę koniecznie mu za to podziękować, dobrze zrobił.
Louis: Czy ja miałem aż tak okropne ciuchy?
Stalker: Nie kotku, były dobre, ale te spodnie podkreślają twój największy atut 😉
Louis: 😒
Stalker: Oj no… To był komplement! A Liam jako twój stylista sprawdził się naprawdę dobrze!
Louis: W sumie to nie tylko on, przecież nie mógł się powstrzymać i zabrał na zakupy swojego kochasia i blondynkę…
Stalker: Byli z wami jeszcze Niall i Zayn?
Louis: Ta… Liam mnie poznał z Zaynem.
Stalker: Skoro poznałeś Zayna to jak wrażenia?
Louis: Bombowe.
Louis: Nie no żartuje haha. Zayn wydaje się okej, ale wolę Nialla.
Stalker: Cóż, co kto woli!
Louis: Tak w ogóle wracając do tych spodni... Mają jeden duży plus. Są bardzo, ale to bardzo wygodne.
Stalker: Zależy dla kogo wygodne.
Louis: Chyba nie rozumiem...
Stalker: Wiesz... Jakbym miał je z ciebie zdejmować to nie byłoby zbyt wygodnie.
Louis: Nie martw się, nigdy nie będziesz miał takiego problemu.
Stalker: Bo zawsze będziesz czekać na mnie rozebrany 😏?
Louis: Bo nigdy między nami do niczego nie dojdzie 😉
Stalker: Ah Louis, Louis jak ty masz mało wiary.
Louis: Ah stalkerze, stalkerze powiedz mi kim jesteś, zaproś mnie na randkę i sobą zaurocz to może będę miał jej więcej.
Stalker: Jeszcze nie teraz, nie byłbyś chyba zadowolony gdybyś dowiedział się kim jestem.
Louis: Przekonamy się?
Stalker: Jeszcze nie, kochanie 😉 Lecę!
Louis: Pa... 😒
***
Miłego dnia kochani!
CZYTASZ
Opposites attract || Larry Texting
FanficLouis na korytarzach jest popychadłem, Harry idąc przez szkołę wzbudza dookoła respekt. Louis ma miano szkolnego kujona, Harry króla szkoły. Louis ma jednego prawdziwego przyjaciela, Harry pomijając dwóch dosyć dobrych kolegów z drużyny koszyka...