•●26●•

10.8K 643 361
                                    

Louis: Czeeeść stalkerze!

Stalker: Oo czegoś chcesz, że piszesz pierwszy?

Louis: Tfu no wiesz ty co? Oskarżasz mnie o coś takiego? Wstydź się.

Stalker: Dobrze, przepraszam, przepraszam. Ale jest jakiś powód?

Louis: Lubię z tobą pisać to postanowiłem napisać 😊

Stalker: Lubisz? Nawet jak piszę różne dziwne rzeczy?

Louis: W sumie już mi to nie przeszkadza... Przyzwyczaiłem się.

Stalker: Czyli... Naprawdę lubisz ze mną pisać, tak? 😏

Louis: Tak mój drogi stalkerze lubię z tobą pisać. Aż tak cię to cieszy?

Stalker: Nawet nie wiesz jak bardzo skarbie 😚

Louis: To... Dobrze!

Stalker: Jesteś dzisiaj jakiś strasznie grzeczny i miły. Dobry humor?

Louis: W sumie to tak 😂

Stalker: To co się stało, że jesteś taki wesolutki?

Louis: Tak naprawdę to nic, po prostu jestem. Opowiedz może co u ciebie.

Stalker: Nie będziemy przecież rozmawiać o mnie, ty coś opowiadaj kochanie.

Louis: Nie. Nigdy nic nie mówisz. Dziś twoja kolej!

Stalker: Nie...

Louis: Ale nie dyskutuj nawet, bo się obrażę.

Stalker: Szantażujesz mnie?

Louis: Możliwe.

Stalker: Dopiero co napisałem, że jesteś miły i grzeczny... Chyba zmienię zdanie.

Louis: Wymyślasz 😒 To co u ciebie??

Stalker: Nie mam o czym pisać 😂

Louis: Oj no weź! Przecież nic się takiego nie stanie jak raz w życiu ty poopowiadasz co u ciebie.

Stalker: Co by tu powiedzieć…

Louis: Cokolwiek! Może coś co leży ci na sercu, coś co sprawiło ci radość, co chcesz.

Stalker: Patrzenie na ciebie kochanie sprawia mi radość 💙

Louis: Normalnie zwymiotuje tęczą zaraz. Ah i cukrzycy dostanę 😑

Stalker: No dobra…

Stalker: Jak pewnie wiesz nasza wspaniała szkoła wymyśliła sobie, że w ramach, że tak to ujmę ''integracji'' połączą w pary różnych uczniów z tych samych roczników, aby zrobili wspólnie projekt na temat, który wylosują.

Louis: Słyszałem o tym… Sam pomysł robienia projektu jest nawet fajny, ale wolałbym żebyśmy sami mogli wybierać osoby, z którymi chcemy go robić 😞

Stalker: Też bym wolał, znalazłbym jakiegoś mądrale żeby mi pomógł i załatwił dobrą ocenę 😂 A tak to boję się, że wylosuję drugiego takiego barana jak ja i wtedy chuj strzeli moją dobrą ocenę.

Louis: I tak nie wiadomo czy byś nie wylosował tematu z przedmiotu, z którego już masz dobre oceny.

Stalker: W sumie to z żadnego nie mam dobrych 😂

Louis: Nie mów tak! Trochę ci pomogłem i masz trójkę z matmy i chemii! To jest naprawdę dobra ocena.

Stalker: Tu ci przyznam rację… A teraz żegnam się z tobą, bo padam na ryj i chcę mi się spać.

Louis: Dobra, ja też idę spać, a tobie życzę żeby połączyli cię z kimś przyzwoitym i dali temat z przedmiotu, z którego potrzebujesz dobrej oceny.

Stalker: Dzięki mały, miłych snów 💙

Louis: Nawzajem 😉💚

***

Chyba domyślacie się z kim w parze będzie nasz Harold...

Miłego dnia kochani!

Opposites attract || Larry TextingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz