לפני שאני מתחילה רציתי להסביר שהמספר שאני כותבת ליד הכותרת מסמן את היום...
*ג'ייסון*
קמנו בבוקר והיתחלנו להתאמן אני ופרסי.... הכול היה מוזר כי הכול עוד פעם קורה..... האמת היה לי שנה מדהימה עברתי בין המחנות.
השעה 2 בצהריים ואכלנו ארוחת צהריים כולנו ביחד דיבנרו והכול סבבה עד שפתאום הספינה מתחילה לרעוד וגל ענקי מעיף אותי מהספינה . אני נופל לים והראיתי נהייתה שחורה***********פרסי**************************
אחרי הספינה נהפכה נפלתי למטה לים וקיבלתי מכה בראש והיתעלפתי .
עיני נפתחות אני עדיין לא מרגיש את גופי . שעייני נפתחו לגמרי אני רואה שאני בסוג של חדר מוזר לידי קשורים גייסון אנבת וליאו אז אני קולט שגם אני קשור . "גייסון" אני צועק והוא מתעורר "מה...מה איפה אנחנו?" הוא שואל "אני לא יןדע תעיר את ליאו ואנבת" אמרתי לו וכך הוא עשה ליאו עדיין היה מעולף אבל אנבת קמה . ניסתי להשתחרר אבל לא הצלחתי רציתי לומר משהו אבל באותה שנייה נכנס מישהו. הדבר הראשון שראיתי ששני עיני בצבעיים שונים אחד בצבע חום ואחד בצבע ירוק . שערו היה פלטינה והוא חטוב . "בוקר טוב ישנונים" הוא אומר ויושב על הכסא . "מה אתם רוצים מאיתנו ?" אני שואל "האם זה האחד והיחיד פרסי ג'קסון.....טוב בשבילך אני יענה , אנחנו הולכים לענות אתכם עד שלא תביאו לנו את שיקוי החיים" הוא אמר ושיחק עם הסכין שלו "אבל איך את..." אנבת התחילה לומר . "תתפלי אבל לנו את הדרכים שלנו" . "בחיים לא נגיד לך אז תוותר" גייסון אמר , "אה כן..." הוא שיחרר את גייסון , גייסון בא לתקוף אותו אבל למשהו הכוחות שלו לא עבדו "מה..?" גייסון תהה , הבנאדם הוציא זריקה "אני רואה ששמתה לב שהכוחות שלך לא עובדים זה משהו שעבדנו עליו לא מעט זמן הוא לוקח את הכוחות שלכם לזמן מה וגורם לכם להיות חלשים" הוא אמר . הבנאדם קשר את שם את גייסון על הכסא ושם לו אזיקים , הוא החזיק את הסכין והתחיל לשרוט את גייסון , פניו של גייסון לא אמרו כלום אבל רואים שזה כואב לו , "אז יש לנו פה חייל , הסוג האהוב עליי" הוא דקר את גייסון בבטן , גייסון פלט צרחה ואז אמר "אני בסדר אל תגידו לו כלום" . הבנאדם אמר "איתך זה לא כיף אתה תמות בשביל המטרה וכאלהה אני צריך מישהו אחר" הוא הביא לגייסון אגרוף שגרם לו להיתעלף דם הרבה דם ירד לו מהפצע ומצבו היה רע . הבנאדם היסתכל עליי ואז על ליאו ואז על אנבת , הוא הוא שם עליה אזיקים ופרם את הקשר שלה. "אם רק תיגע בהה אני יהרוג אותך" הזהרתי , ישר עלה לו חיוך רחב על הפנים "אתה בן פוסידון נכון אז בשביל חברה שלך יש לי רעיון מיוחד" מפלצות נכנסו עם קופסא שקופה ענקית מלאה במים , "לאאא!!!" צרחתי , "פרסי לא משנה מה אל תגיד!" , הבנאדם הכניס את אנבת לתוך הקופסא היא התחילה לנסות לשבור את הזכוכית . "שחרר אותה!!!!!" צחרתי . היסתכלתי עליה מנסה להיאבק ולשבור ללא צלחה ואז בשנייה אחת היא הפסיקה והתחילה לצוף המים ללא תזוזה "אנבתתת!!!" צרחתי ודמעות בעיני . "חתיכת מנובל אני הולךך להרוג אותך" הוא צחק "דווקא הייתה חמודה הילדה חבל שככה מתה" , פתאום הדלת נתרקת בחוזקה ופייפר פרנק והייזל נכסנו הבנאדם שהיה פשוט נעלם. הייזח שחררה אותי ורצתי לאנבת והוצאתי אותה מהקופסא, "פרסיי מהר יש עוד מלאא מפלצות" פייפר אמרה בזמן שהיא וליאו לוקחים את ג'ייסון . החזקתי את אנבת וכולנו התחלנו לרוץ ."צריך להתפצל" הייזל אמרה "אוקי...ניפגש ליד הים בשקיעה " פייפר אמרה היא וליאו וגייסון המעולף קצו לצד שמאל הייזל ופרנק לצד ימין ואני ואנבת המשכנו. עכשיו שאני בטוח שהם איבדו את עיקבותניו הנחתי את אנבת על הרצפה . בדקתי נשימה אין בדקתי דופק אין התחלתי להנשים אותה "נוו אנבתת " לחצתי על חזיה והכנסתי אוויר לפיה ככה כל פעם מחדש אחרי 10 דקות שמעתי דופק ולחצתי חזק על פיה . היא הוציא מים מהפה והשתעלה "אנבת אנבת את שומעת אותי" היא חיבקה אותי . הלננו לים ושהגענו כבר השמש שקעה. כולם עמדו מסביב משהו שאני ואנבת התקרבנו ראינו שזה גייסון וכולם עצובים ופייפר מלאת דמעות . "מה....מה קרה??"אני שואל . "גייסון הוא לא קם עד עכשיו והוא איבד הרבה דם" פייפר אומרת בדמעות . זה באשמתי אם גייסון ימות , אשמתי המלאהה. פתאום לאנבת היה רעיון "יש לי רעיון זה סוג של כישוף , צריך שני קרובים משפחה לוקחים משלושתם דם ואז אומרים משהו ואיכשהו זה אמור להציל את גייסון" . "אני והייזל קרובי משפחה של גייסון מהר ", אני והייזל שכבנו ליד גייסון, לקחו משנינו דם ואנבת התחילה לומר משהו אני שמעתי רק "יש לך 24 שעות או שתתקע" ואז עיני נעצמו והתעוררתי ב....