657 33 4
                                    

လမ္​းမီး​ေရာင္​ကလြဲၿပီး အလင္​း​ေရာင္​မ႐ွိ​ေတာ့တဲ့ ညဥ္​့နက္​သန္​း​ေခါင္​အခ်ိန္​... အ​ေ႐ွ႕မွ ​ေျပ​း​ေန​ေသာ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ အ​ေနာက္​ အ​ေနာက္​မွ လိုက္​​ေနၾကတဲ့ လူတစ္​စု....

"႐ွာၾကစမ္​း ဒီ​ေကာင္​ ဒီနား​ေလးတင္​​ေပ်ာက္​သြားတာ..."

အ​ေနာက္​ကလိုက္​လာ​ေသာ အသံတို႔​ေၾကာင္​့ ထို​​ေကာင္​​ေလး နီးစပ္​ရာ တိုက္​ခန္​းတစ္​ခုထဲဝင္​​ေျပးမိသည္​...

​ေျပးတက္​လာရင္​း အထပ္​တစ္​ခုသို႔အ​ေရာက္​... အခန္​းတံခါးတစ္​ခုပြင္​့​ေနတာကို ​ေတြ႔လိုက္​ရတာမို႔ ဘာကိုမွ စဥ္​းစားမ​ေန​ေတာ့ဘဲ ထိုအခန္​းထဲဝင္​လိုက္​ကာ တံခါးကို ပိတ္​လိုက္​သည္​...

ထို​ေကာင္​​ေလးက ပိတ္​လိုက္​​ေသာ တံခါးကို ​ေက်ာမီွထားလိုက္​စဥ္​မွာပဲ မ်က္​စိ​ေ႐ွ႕မွာ​ေတြလိုက္​ရတဲ့ လူတစ္​​ေယာက္​...

"​ေအး ခဏ​ေလးကြာ ငါ အခုပဲထြက္​လာ~... ဟင္​ မင္​း မင္​း ဘယ္​သူလဲ... ငါ့ အခန္​းထဲ ဘယ္​လို​ေရာက္​လာတာလဲ..."

ထို​ေကာင္​​ေလးက သူ့ကို လက္​ညိဳွးထိုးကာ ​ေမး​ေနသူကို လွမ္​းဆြဲၿပီး ပါးစပ္​ကို လက္​ျဖင္​့အုပ္​ကာ ပိတ္​ထားလိုက္​သည္​... ၿပီး​ေတာ့ အျပင္​က အသံတို႔ကိုလည္​း နားစြင္​့ကာ နား​ေထာင္​​ေနမိသည္​... ထိုအသံတို႔ မၾကားရ​ေတာ့မွ သက္​ျပင္​းအသာခ်ၿပီး ထိုသူကို လႊတ္​​ေပးလိုက္​သည္​...

​ေကာင္​ေလး ​လႊတ္​​ေပးလိုက္​​ေတာ့ ထိုသူက ​ေ​ကာင္​ေလးနဲ႔ ခပ္​လွမ္​းလွမ္​းကို ဆုတ္​သြား​ေလသည္​...

"မင္​းကို ငါ​ေမး​ေနတယ္​​ေလ... မင္​း ဘယ္​သူလဲလို႔..."

​ေကာင္​​ေလးက ျပန္​မ​ေျဖ...

"ဟိတ္​​ေျဖ​ေလကြာ..."

ထိုသူက မဝံ့မရဲ ​ေကာင္​ေလး​အနားကို ျပန္​ကပ္​လာကာ လက္​​ေမာင္​းကို လႈပ္​ကိုင္​ၿပီး​ေမးလိုက္​တာ​ေၾကာင္​့ လက္​​ေမာင္​းက ဆစ္​ခနဲ နာက်င္​သြားရသည္​... ဟိုလူ​ေတြနဲ႔ ခ်တုန္​းက ဓားနဲ႔ထိမိသြားတာကို သတိရမိသည္​...

"အာ့..."

​ေကာင္​ေလး​​​ နာလို႔​ေအာ္​လိုက္​မိ​ေတာ့ ထိုသူက ကိုင္​ထားတာကို အလန္​႔တၾကားလႊတ္​လိုက္​ၿပီး ​ေကာင္​ေလး​ကို ၾကည္​့ကာ...

Reflection [Zawgyi/Unicode]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin