204 27 0
                                    

"ငါတို႔ ႏွစ္​​ေယာက္​ ​ေသခ်ာမိတ္​ဆက္​ရ​ေအာင္​..."

သူနဲ႔ Key Clubက​ေနျပန္​လာၿပီး ကားဂိတ္​ကို အတူလမ္​း​ေလွ်ာက္​သြား​ေနစဥ္​ Keyက စ​ေျပာလာသည္​...

"ငါ့ နာမည္​က​ေတာ့ အခုန​ သူ​ေဌးကို ​ေျပာျပတုန္​းက မင္​း သိၿပီး​ေလာက္​​ေရာ​ေပါ့ မင္​း နာမည္​လည္​း ငါသိတယ္​... မင္​း ကုိ ငါ Keyလို႔​ေခၚမယ္​​ေလ ရတယ္​မလား..."

"ရပါတယ္​ မင္​း နာမည္​ Francesscoက​ေတာ့ နဲနဲ​ေခၚရခက္​တယ္​​ေနာ္​..."

"မင္​း မ​ေခၚခ်င္​လည္​း မတက္​ႏိုင္​ဘူး... ငါမွာ ဒီနာမည္​ပဲ႐ွိတာ..."

"မင္​းက ကိုရီးယားလူမ်ိဳး​ေတာ့ဟုတ္​ပါတယ္​​ေနာ္​..."

Keyက ​ေမးရင္​း သူ႔ကို ကိုရီးယားလူမ်ိဳးဆိုတာ​ေသခ်ာရဲ႕လားဟု အကဲခတ္​​ေနပံုရသည္​...

"ဟုတ္​ပါတယ္​... ဘာလဲ နာမည္​​ေၾကာင္​့လား... ငယ္​ငယ္​ထဲက ​ေဂဟာမွာ​ေန​ေတာ့ ​ေဂဟာက​ေပးထားတဲ့နာမည္​​ေလ..."

သူ​ေရာ hyungပါ ဆိုးလ္​က ​ေဂဟာကို​ေရာက္​လာ​ေတာ့လည္​း ဒီနာမည္​ကိုပဲ​ေျပာျပထားတာ​ေၾကာင္​့ သူ႔ရဲ႕​ေက်ာင္​းနာမည္​​ေတာင္​ Francesscoဟုပဲ သံုးနႈန္​းျဖစ္​သည္​... အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့ သူရဲ႕နာမည္​အရင္​း Lee Taeminဆိုတာကို​ေတာင္​ ​ေမ့ခ်င္​သလိုလိုျဖစ္​​ေနၿပီ​ေလ...

"အာ ငါ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​..."

"မလိုပါဘူး..."

"ငါ့ အသက္​က ႏွစ္​ဆယ္​ မင္​း​ေရာ ငါနဲ႔ရြယ္​တူပဲထင္​တယ္​..."

"အင္​း အတူတူပဲ... ကားလာၿပီ ငါသြား​ေတာ့မယ္​​..."

"အင္​း တာ့တာ မနက္​ဖန္​​ေတြ့မယ္​​ေနာ္​ chingu..."

သူ ကား​ေပၚအတက္​ Keyရဲ႕ chinguလို႔​ေအာ္​​ေခၚလိုက္​သံက အရယ္​အျပံဳးမ႐ွိ ​ေအးစက္​စက္​​ေနတက္​တဲ့ သူ႔ကို ျပံဳးမိသြား​ေစသည္​...

Chingu.... သူဘဝမွာ ပထမဆံုး အ​ေခၚခံလိုက္​ရတဲ့နာမ္​စား​... သူမွာ ငယ္​ငယ္​ထဲက သူငယ္​ခ်င္​းဆိုတာမ်ိဳးမ႐ွိ... အျမင္​​အာရံု​ေတြ ​ေပ်ာက္​ကြယ္​ခဲ့ရတဲ့ hyungအနားမွာပဲ hyungလိုအပ္​တာ​ေတြ ကူညီ​ေပးရင္​း ​တစ္​​ေယာက္​တည္​း ​ေနသားက်လာခဲ့သူမို႔ တျခားသူ​ေတြနဲ႔ သိပ္​မ​ေပါင္​းသင္​းတက္​​ေတာ့...

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now