155 21 0
                                    

ပင္​လယ္​ကမ္​းစပ္​ၿမိဳ႕​ေလးတစ္​ၿမိဳ႕ရဲ႕ Church​ေက်ာင္​းဝန္​းထဲမွာ ရပ္​လိုက္​တဲ့ အျဖဴ ​ေရာင္​ကား​ေလးတစ္​စီး...

ထိုကား​ေလးထဲမွ ​ေကာင္​​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​ ဆင္​းလာကာ ကား​ေပၚမွ အထုပ္​အပိုး​ေတြကို သယ္​လို႔ Church​ေက်ာင္​းဝန္​း အ​ေနာက္​ဖက္​ထဲကို​ေလွ်ာက္​သြား​ေလသည္​....

​အ​ေနာက္​ဖက္​႐ွိ ျခံဝန္​းက်ယ္​ႀကီးထဲတြင္​​ေတာ့ အ​ေဆာက္​အအံုႀကီးတစ္​ခု႐ွိၿပီး ထိုအ​ေ႐ွ႕႐ွိကြက္​လပ္​တြင္​ က​ေလးငယ္​အခ်ိဳ႕ ကစားလို႔​ေန​ေလသည္​....

​ေကာင္​ေ​လးနွစ္​ေယာက္​လည္​း က​ေလး​ေတြကိုျဖတ္​​ေက်ာ္​ကာ အ​ေဆာက္​အဦးထဲသို႔ ဝင္​ခဲ့လိုက္​သည္​...

"မာသာ သားတို႔လာတယ္​..."

ဧည္​့ခန္​းမွာထိုင္​ကာ က်မ္​းစာအုပ္​ကုိ ဖတ္​​ေန​ေသာ မာသာက သူတို႔ကို​ေတြ႔​ေတာ့ ခရီးဦးႀကိဳျပဳ​ေလသည္​....

"ဟယ္​ သားတို႔ မ​ေတြ႔ရတာၾကာၿပီ​ေနာ္​... လာထိုင္​ၾက..."

သူတို႔လည္​း မာသာ အနီးတြင္​​ဝင္​ထိုင္​ရင္​း ပစၥည္​း​ေတြကို စားပြဲ​ေပၚတင္​လိုက္​သည္​...

"မာသာတို႔အတြက္​န႔ဲ က​ေလး​ေတြအတြက္​လိုအပ္​တာ​ေလး​ေတြပါ..."

"ဝယ္​မလာလဲရတာပဲ သားတို႔ရယ္​ သားတို႔ လစဥ္​​ေထာက္​ပံ့​ေပး​ေနတာပဲ​ေလ..."

"သားတို႔က ဝယ္​လာခ်င္​လို႔ပါ...."

"သားတို႔ အလုပ္​အကိုင္​​ေတြ​ေရာ အဆင္​​​ေျပၾကရဲ႕လား..."

"ဟုတ္​ အဆင္​​ေျပပါတယ္​...."

"မာသာ သားတို႔ ကူညီ​ေပးစရာမ႐ွိဘူးလား..."

"မ႐ွိဘူး သားတို႔... ​ေရာက္​တုန္​း ​ေအး​ေဆးနား​ေန​ေနာ္​..."

မာသာက အထုပ္​ေတြကိုယူကာ ထသြား​ေလသည္​....

"Daddy.... Appa..."

"သမီး​ေလး...."

သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ထံသို႔ ​ေျပးလာတဲ့ ခုႏွစ္​အရြယ္​​ေကာင္​မ​ေလးတစ္​​ေယာက္​...

သမီး​ေလးက ​ေျပးလာကာ hyung​ေပါင္​​ေပၚကို ​တက္​ထိုင္​​ေလသည္​....

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now