㈡㈩㈨

83 12 0
                                    

ဒီ​ေန႔က​ေတာ့ ကိုကိုနဲ႔သူ dateဖို႔ ခ်ိန္​းထားသည္​.... ကိုကိုဆိုတာက လူႀကီးကို ​ေျပာတာ​ေလ.... သူ သိပ္​​ေခၚခ်င္​တဲ့ ထိုနာမ္​စားကို ​ေခၚခ်င္​​ေနခ့ဲတာ သိပ္​ၾကာခ့ဲၿပီ​ေလ...

ဒါ​ေၾကာင္​့လည္​း လြန္​ခ့ဲတဲ့ ႏွစ္​ရက္​က စၿပီး​ေခၚျဖစ္​ခ့ဲတာ.... ကိုကို႔မွာ သူ အခု​လို​ေခၚလိုက္​တာနဲ႔ ပတ္​သတ္​ၿပီး အံ့ျသလို႔ ​ေတြ႔တဲ့​ေန႔ၾကရင္​ မလြယ္​ဘူးဆိုတာကလည္​း ​ေျပာလိုက္​​ေသးတယ္​.... ဖုန္​းထဲက​ေနမို႔လို႔လည္​း သူ​ေခၚရဲခ့ဲတာ....

Dateက​ေတာ့ ဟိုတရက္​က မလုပ္​လိုက္​ရတဲ့ dateအစား​ေပါ့....

အဝတ္​အနည္​းငယ္​သာ႐ွိတဲ့ ဘီဒို​ေ႐ွ႕ သူ အလုပ္​​ေတြရႈပ္​​ေနမိသည္​....

"ခ်ာတိတ္​...."

အိမ္​တံခါး အျပင္​က​ေန လွမ္​း​ေအာ္​​ေနတဲ့ ကိုကို့ကို တံခါးသြားဖြင္​့​ေပးလိုက္​သည္​....

"​ေဟာဗ်ာ ဘာမွလည္​း မျပင္​ရ​ေသးဘူးလား...."

"ဟီးး ဟုတ္​တယ္​ လူႀကီး​ေရ...."

"ဘယ္​လို​ေခၚလိုက္​တယ္​ ဖုန္​းထဲမွာ​ေတာ့ အဲ့လို​ေခၚတာဟုတ္​လို႔လား...."

ျပံဳးစစနဲ႔ ​ေမး​ေနတဲ့ ကိုကို႔​ေၾကာင္​့ သူ႐ွက္​လာသည္​....

"ဟုတ္​တယ္​​ေလ အဲ့လိုပဲ​ေခၚတာ..."

"မဟုတ္​ပါဘူး ကိုကိုဆိုလားပဲ.... ကိုကိုလို႔ပဲ ​ေခၚပါကြာ ခ်ာတိတ္​ရဲ႕ ကိုကိုလို႔​ေခၚသံကို အျပင္​မွာၾကားခ်င္​​ေနတာ... ​​ေခၚပါကြာ...."

က​ေလးတစ္​​ေယာက္​လို ပူဆာ​ေနတဲ့ ကိုိကုိ့ကို ၾကည္​့ၿပီး သူရယ္​ခ်င္​လာသည္​....

"ကိုကို ရၿပီလား...."

"​​ေနာက္​တစ္​​ေခါက္​​ေလာက္​...."

"ကိုကို ကိုကို.... ကိုကို... ​ေတာ္​ၿပီ အက်ႌသြားလဲ​ေတာ့မယ္​...."

လွည္​့ထြက္​​ေတာ့မယ္​့ သူ႔လက္​ကို လွမ္​းဆြဲတဲ့ကိုကို....

"ခ်ာတိတ္​ ခဏ... ဒီမွာ​ေရာ့ ခ်ာတိတ္​အတြက္​.... couple​ဝတ္​စံု​ေတာ့ မဟုတ္​​ေပမယ္​့... ဒါ​ေလးဝတ္​လိုက္​​ေနာ္​...."

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now