㈩㈣

136 16 4
                                    

*ဟိုလူႀကီး အခုတ​ေလာ မလာပါလား... ဘာျဖစ္​လို႔လည္​းမသိဘူး... ​ေနမ​ေကာင္​းလို႔မ်ားလား... အာာ ​ေနမ​ေကာင္​းလည္​း သူကဆရာဝန္​ပဲ သူ့ဟာသူကုလို႔ရတာ ငါက ဘာလို႔စိတ္​ပူရမွာလဲ....*

သံ​ေယာဇဥ္​ဆို​တာ သိပ္​​ေၾကာက္​ဖို႔​ေကာင္​းသည္​... ပံုမွန္​လာ​ေနတဲ့လူတစ္​​ေယာက္​ တစ္​ပတ္​​ေလာက္​ ​မလာပဲ​ေပ်ာက္​သြားတာကို သတိသရျဖစ္​​ေနမိတဲ့ သူ႔စိတ္​ကိုသူ အံ့ျသ​ေနမိသည္​...

"chingu​ေရ chingu...."

အိမ္​ထဲမွာ သူတစ္​​ေယာက္​တည္​း အ​ေတြးလြန္​​ေနတုန္​း Keyရဲ႕ ​ေအာ္​​ေခၚ​သံ​ေၾကာင္​့ သူ တံခါးထဖြင္​့​ေပးလို္​​က္​​သည္​...

"ဟီးးး ​ေယာက္​ဖ.... ငါလာတယ္​.... မနက္​ထဲကလာမလို႔ ကိစၥ​ေလး႐ွိ​ေနလို႔..."

လက္​ထဲမွာ အထုပ္​အပိုးအျပည္​့နဲ႔ သူ႔ကို ရယ္​ျပၿပီး​ေခၚလို္က္​တာက ​ေယာက္​ဖတဲ့... Key ဘာစိတ္​ကူး​ေပါက္​လို႔လဲမသိ အခုတ​ေလာ သူ႔ကို ​ေယာက္​ဖလို႔ တအား​ေခၚတာပဲ... Keyမွာ ညီမ႐ွိ​ေနတာ အခု​လိုေခၚတာ​ေတာ့ မသင္​့​ေတာ္​ဘူးမလား...

သူ​ေတာင္​ ဝင္​လို႔မ​ေျပာရ​ေသးဘူး သူ႔အိမ္​သူ႔ယာလို ဝင္​သြားတဲ့ Keyက hyungအခန္​းထဲ​ေတာင္​ ​ေရာက္​လို႔​ေနၿပီ....

တစ္​ပတ္​တစ္​ရက္​ အလွည္​့က်နားရက္​​ရ​ေသာ သူတို႔အလုပ္​မွာ လြန္​ခဲ့​ေသာ တစ္​လက ရခဲ့​ေသာ နားရက္​တြင္​ သူနဲ႔ Key တိုက္​ဆိုင္​စြာ တူညီခဲ့သည္​​ေလ...

အဲ့ဒီ​ေန႔က Keyက သူ႔အိမ္​ကိုလိုက္​လည္​ခဲ့ၿပီး hyungနဲ႔လည္​း အ​ေတာ္​ခင္​သြားခဲ့တာ... ​ေနာက္​ပိုင္​းမွာ​ေတာ့ Keyက နားရက္​​ေတြတိုင္​း သူနဲ့မတိုက္ဆိုင္​​ရင္​​ေတာင္​ အိမ္​လာၿပီး hyungနဲ႔ စကား​ေျပာ​ေလ့႐ွိသည္​...

ဒီ​ေန႔က​ေတာ့ သူ​ေရာ Keyပါ ႏွစ္​​ေယာက္​လံုးပိတ္​ရက္​....

"Hyung ဒီမွာ hyungအတြက္​မုန္​႔​ေတြ..."

"ဝယ္​မလာလဲရတာပဲ Keyရယ္​..."

"Chingu မင္​း ကိစၥ႐ွိရင္​ သြားလို႔ရတယ္​​ေနာ္​... ငါ hyungနဲ႔႐ွိ​ေန​ေပးမယ္​...."

​"ငါက ဘာလို႔ အျပင္​သြားရမွာလဲ... ပိတ္​ရက္​ အိမ္​မွာပဲ​ေနမွာ..."

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now