㈩㈠

123 16 0
                                    

လူတစ္​​ေယာက္​သာလြတ္​လြတ္​လပ္​လပ္​ သြားလာႏိုင္​​ေသာ လမ္​းက်ဥ္​း​ေလးထဲဝင္​လာခဲ့ၿပီး​ေနာက္​ တိုက္​ခန္​းတစ္​ခု​ေ႐ွ႕​ေရာက္​​ေတာ့ စက္​ဘီး​ေလးကို တိုက္​​ေအာက္​မွာရပ္​ကာ ​ေသာ့ခတ္​လိုက္​ၿပီး...

ထိုတိုက္​ခန္​းရဲ႕ ​ေလွကားထစ္​​ေတြကို ျဖတ္​​ေက်ာ္​တက္​​ေန​ေသာ ​ခ်ာတိတ္​ရဲ႕ အ​ေနာက္​က​ေန Minhoလည္​း ခပ္​ျဖည္​းျဖည္​းလိုက္​တက္​ခဲ့ၿပီး​ေနာက္​မွာ​ေတာ့ သူတို႔​ေရာက္​႐ွိခဲ့တာက ထိုတိုက္​ရဲ႕ ​ေခါင္​မိုးခန္​း...

"ဒါ ကြၽန္​​ေတာ့အိမ္​ပဲ..."

"ဟားး... လန္​းသြားတာပဲ...."

လက္​ႏွစ္​ဖက္​ကို ဆန္​႔တန္​းလို႔ ​ေလကို တစ္​ဝႀကီးရႈသြင္​းတဲ့ပံုလုပ္​ၿပီး​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ ခ်ာတိတ္​က သူ႔ကိုလွည္​့ၾကည္​့လာသည္​...

"ခင္​ဗ်ား ရြဲ႕​ေနတာလား..."

"ကိုယ္​မရြဲ႕ပါဘူး ခ်ာတိတ္​ရာ... တကယ္​​ေျပာတာ... တိုက္​ရဲ႕ အ​ေပၚဆံုးက​ေန ပတ္​ဝန္​းက်င္​လဲျမင္​ရ... လတ္​ဆတ္​တဲ့​ေလကိုလည္​း ရွဴ လို႔ရ​ေနတာျဖစ္​ႏိုင္​ရင္ ကိုယ္​​ေတာင္​ ဒီလို​ေနရမွာ​ေနခ်င္​လာၿပီ..."

*ဟြန္​း အပို​ေတြ​ေနႏိုင္​မွလည္​း မဟုတ္​ပဲနဲ႔...*

တစ္​​ေယာက္​တည္​း ပြစိပြစိရြတ္​​ေနတဲ့ ခ်ာတိတ္​ရဲ႕ စကားသံကို သူၾကားျဖစ္​​ေအာင္​ၾကားလိုက္​ရတာမို႔ သူျပံဳးလိုက္​မိသည္​... အခုနတုန္​းကဆိုလည္​း သူ့ကို ရန္​​ေတြ႔​ေနတဲ့ပံုဆိုရင္​လည္​း သူ႔မ်က္​လံုးထဲမွာ ဘာ​ေၾကာင္​့မွန္​းမသိ ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​း​ေနခဲ့တာ...

"ခင္​ဗ်ား ဒီလိုပဲရပ္​​ေန​ေတာ့မွာလား... အိမ္​ထဲမဝင္​​ေတာ့ဘူးလား..."

ဆူ​ေအာင္​့​ေအာင္​​့​ေလးထြက္​လာတဲ့ ခ်ာတိတ္​ရဲ႕ အသံ....

"ဝင္​မွာ​ေပါ့ ခ်ာတိတ္​ရဲ႕..."

သူ ရယ္​က်ဲက်ဲလုပ္​ကာျပန္​​ေျဖရင္​း ​ခ်ာတိတ္​​ေနာက္​က​ေန အိမ္​ထဲသို႔ လိုက္​ဝင္​ခဲ့သည္​...

"ခင္​ဗ်ား ခဏထိုင္​ဦး​.... ကြၽန္​​ေတာ္​ ခင္​ဗ်ားစားဖို႔ လုပ္​လိုက္​ဦးမယ္​.... ၾကမ္​းျပင္​မွာ​ေတာ့ ထိုင္​တက္​ပါတယ္​​ေနာ္​...."

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now