137 19 0
                                    

"Fran...."

Taemin အလုပ္​ဆင္​း​ေတာ့ Keyနဲ႔အတူဆိုင္​အျပင္​ကို ထြက္​လာတုန္​း ​ေခၚသံၾကားလို႔ လိုက္​႐ွာၾကည္​့လိုက္​မိသည္​....

"Hi Fran... ငါ ဒီမွာ..."

ဆိုင္အျပင္​နံရံကို စတိုင္လ္က်စြာ​​​ခပ္​ေ​လ်ာ႔​ေ​လ်ာ႔မွီ နႈတ္ခမ္းမွာလည္း ​ေ​​​​ဆးလိပ္ကိုခဲထားၿပီး ​လက္​တစ္​ဖက္​ကို​ေျမႇာက္​လို႔ သူ့ကို နႈတ္​ဆက္ကာ လွမ္​း​ေခၚ​ေန​ေသာ Kai

"Kai..."

Kai႐ွိရာသို႔ Taemin လွမ္​းသြားလိုက္​​ေတာ့ ​ေဘးနားက​ေနလိုက္​ပါလာတဲ့ Key...

"Fran ငါ မင္​းနဲ႔​ေျပာစရာ႐ွိလို႔ ငါနဲ႔ ခဏလိုက္​ခဲ့​ေပးႏိုင္​မလား..."

​Kaiက သူ႔​ေဘးနားမွာ ရပ္​​ေနတဲ့ Keyမျမင္​​ေအာင္​ မ်က္​စပစ္​ျပရင္​း သူ့ကို​ေျပာလာသည္​... ၾကည္​့ရတာ Keyကို အတူ႐ွိ​ေန​ေစခ်င္​ပံုမ​ေပၚ....

"Key... မင္​း အရင္​ျပန္​ႏွင္​့လိုက္​​ေတာ့... ငါ့ သူငယ္​ခ်င္​းနဲ႔ ​ခဏလိုက္​သြားလိုက္​အံုးမယ္​...."

"ဟို ဟို... မင္​းတစ္​​ေယာက္​တည္​း ျဖစ္​ပါ့မလား..."

ခပ္​မိုက္​မိုက္​လူဆိုးတစ္​​ေယာက္​ပံုျဖစ္​​ေန​ေသာ Kaiကို ၾကည္​့ကာ Keyက သူ႔အတြက္​ စိတ္​မခ်သည္​့ဟန္​ ​ေမးလာသည္​...

Keyလို ​ေပ်ာ့တိ​ေပ်ာ့ဖတ္​ လူ​ေကာင္​​ေလးက သူ႔အတြက္​ စိတ္​ပူ​ေပး​ေနတာ​ကို​ေတြးမိၿပီး သ​ေဘာက်စြာ သူ နႈတ္​ခမ္​းတြန္​႔ရံု မသိမသာ​ေလး ျပံဳးလိုက္​မိသည္​... တစ္​ဆက္​တည္​းမွာလည္​း Keyရဲ႕ သူ႔အ​ေပၚထားတဲ့ စိတ္​ပူစိတ္​တို႔ကိုလည္​း သူျမင္​လိုက္​ရ၍ Keyက သူ႔ကို တကယ္​ခင္​တာပါလားဟု သူသိလိုက္​ရသည္​​ေလ....

"ရပါတယ္​... Kaiက ငါ့ သူငယ္​ခ်င္​းပါကြာ... မင္​း​ေရာ တစ္​​ေယာက္​တည္​းျပန္​လို႔ အဆင္​​ေျပရဲ႕လား..."

"​ေျပပါတယ္​... ငါသြား​ေတာ့မယ္​ chingu... တာ့တာ..."

"​ေအး..."

က​ေလးတစ္​​ေယာက္​လို လက္​နွစ္ဖက္ျဖင့္ တာ့တာျပလို့ ​​​သူ႔ကိုနႈတ္​ဆက္​ကာ ထြက္​သြား Keyကို တစ္​ခ်က္​ၾကည္​့လိုက္​ၿပီးမွ သူ Kaiဘက္​ကို ျပန္​လွည္​့လိုက္​သည္​....

Reflection [Zawgyi/Unicode]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن