㈩㈧

92 13 0
                                    

သက္​ဆိုင္​သူ႐ွိ​ေနတယ္​တဲ့လား... အဲ့​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​က ဘာလုပ္​ရမွာလည္​း လူျကီးရယ္​....

ခင္​ဗ်ားမွာ အိမ္​​ေထာင္​ပဲ႐ွိ႐ွိ ခ်စ္​သူပဲ႐ွိ႐ွိ ကြၽန္​​ေတာ္​ ခင္​ဗ်ားကို ရ​ေအာင္​ယူမွာ.... အဲ့ဒါဘာျဖစ္​လို႔လည္​းဆို​ေတာ့....

"ကြၽန္​​ေတာ္​ ခင္​ဗ်ားကို သိပ္​ခ်စ္​မိသြားလို႔ပဲ..."

Reflection

"Onew hyung.... ကြၽန္​​ေတာ္​လာလည္​တယ္​.... ၿပီး​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ ခင္ပြန္း​​ေ​​လာင္း​နဲ႔ သမီး​ေလးလည္​း ပါလာတယ္​...."

သူ႔ အိမ္​ကို မိသားစုလိုက္​​ေခၚလာၿပီးလာမိတ္​ဆက္​​ေပး​ေနတဲ့ လူႀကီး အ​ေတြးထဲမွာ ဘာ​ေတြ႐ွိ​ေနမလဲ သူသိခ်င္​မိတယ္​....

မနက္​​ေစာ​ေစာ လက္​ထဲမွာ အထုတ္​​ေတြနဲ႔ အိမ္​​ေ႐ွ႕မွာရပ္​​ေနတဲ့ လူႀကီးကိုျမင္​လိုက္​ရခ်ိန္​မွာ သူ ​ေျပာမျပတက္​​ေအာင္​ဝမ္​းသာသြားရၿပီးမွ လူႀကီး​ေနာက္​မွာပါလာတဲ့ သူတို႔ကိုဆက္​ျမင္​လိုက္​ရခ်ိန္​မွာ သူ အိမ္​တံခါးတို႔ကို​ေတာင္​ ျပန္​ပိတ္​ခ်င္​စိတ္​​ေတာင္​​ေပါက္​သြားရသည္​....

"Hyung ဒါ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေျပာတဲ့ အကိုလိုခင္​ရတဲ့ hyung​ေလ...."

Hyungနဲ႔ သူတို႔​ေတြ အျပန္​အလွန္​မိတ္​ဆက္​​ေနၾကတာ သူရယ္​ Kaiရယ္​ Keyရယ္​ သံုး​ေယာက္​သား ရပ္​ၾကည္​့​ေနမိသည္​....

လူႀကီးက သူ႔ကိုတစ္​ခ်က္​မ်ွ​ေတာင္​လွည္​့မၾကည္​့.... သူ႔ကို႐ွိတယ္​လို႔​ေတာင္​ထင္​ရဲ႕လားမသိ....

"ဒါဆို ဒီက သူ​ေဌး​ေလးက ငယ္​​ေလးတို႔ရဲ႕ သူ​ေဌး​ေပါ့​ေနာ္​...."

"ဟုတ္​ပါတယ္​ hyung.... ၿပီး​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုလည္​း သူ​ေဌး​ေလးလို႔မ​ေခၚပါနဲ႔... ကြၽန္​​ေတာ္​့ နာမည္​ကိုပဲ​ေခၚလို႔ရပါတယ္​...."

"​ေကာင္​းပါၿပီ.... Jonghyun.... hyung ညီ​ေတြကို အပ္​ပါတယ္​​ေနာ္​...."

"ဟား ဟုတ္​ကဲ့ပါ hyung...."

"ငယ္​​ေလး​ ဧည္​့သည္​​ေတြကို ဧည္​့ခံဖို႔ တစ္​ခုခုလုပ္​အံုး​ေလ...."

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now