㈩㈨

101 12 0
                                    

မာမီ ဆံုးၿပီး​ေနာက္​ပိုင္​း သူ ဒီအိမ္​ႀကီးကို ပထမဆံုးအႀကိမ္​​ျပန္​​ေျခခ်မိျခင္​းျဖစ္​သည္​....

"အကို​ေလး ​ေရာက္​လာၿပီလား...."

ဘယ္​​ေလာက္​ပဲျပင္​​ေခၚခိုင္​း ​ေခၚခိုင္​း အကို​ေလးဟုသာ ​ေခၚ​ေန​ေသာ အိမ္​​ေတာ္​ထိန္​းparkကို သူ ​ေခါင္​းသာၿငိမ္​့ျပလိုက္​သည္​....

"ဦး​ေလးpark hyungကို​ေတာ့ သိျပီးသား​ေ​နမယ္​... ဒီသမီး​ေလးက ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ရဲ႕သမီး​ေလးပါ..."

"မမႀကီး နာ​ေရးတုန္​းက ဦး​ေလးျမင္​ဖူးပါတယ္​.... ​ေအး​ေဆး​ေနၾကဦး​ေနာ္​... ၿပီးမွ ​ေျပာၾကတာ​ေပါ့​ အကို​ေလး အခ်ိန္​ရတယ္​မလား..."

"ဟုတ္​ကဲ့ ဦး​ေလးpark...."

သူ ​ေခါင္​းၿငိမ္​့ကာ အ​ေျဖ​ေပးလိုက္​​ေတာ့ သူ႔ကို အ႐ို​ေသ​ေပးကာ ထြက္​သြား​ေသာ ဦး​ေလးparkဟာ သူတို႔ရဲ႕ အိမ္​​ေတာ္​ထိန္​းလည္​းဟုတ္​သလို လက္​႐ွိ မာမီတို႔ပိုင္​ ကုမၸဏီကို ဦးစီးလုပ္​ကိုင္​​ေနသူလည္​းျဖစ္​သည္​....

"လာ သမီး​ေလး.... hyung​ေရာပဲ... ကြၽန္​​ေတာ္​ အရင္​က​ေနခဲ့တဲ့ အခန္​းကိုလိုက္​ျပမယ္​...."

သမီး​ေလးကိုခ်ီ hyungကိုေခၚကာ မာမီ႐ွိစဥ္​ သူ ဒီအိမ္​မွာ​ေနခဲ့တုန္​းက သူ႔အခန္​းကို လိုက္​ျပခဲ့သည္​....

အရင္​က သူ႔ ပစၥည္​းမ်ား ပရိ​ေဘာဂပစၥည္​းမ်ားျဖင္​့႐ွိ​ေန​ေသာအခန္​းက သူ႔ အသံုးအ​ေဆာင္​ပစၥည္​းမ်ားမရွိ​ေတာ႔တာကလြဲလို႔ အရင္​ပံုစံအတိုင္​းလက္​ရာမပ်က္​႐ွိ​ေနဆဲပါ...

"Hyung​ေနဦး​ေနာ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ မာမီ့ အခန္​းဘက္​သြားလိုက္​ဦးမယ္​...."

အခန္​းကို လွည္​့ပတ္​ၾကည္​့​ေနတဲ့ hyungနဲ႔ သမီး​ေလးကို ထားခဲ့ၿပီး သူ မာမီ့အခန္​း႐ွိရာကို ထြက္​လာခဲ့လိုက္​သည္​....

မာမီ့အခန္​းကလည္​း မာမီ႐ွိ​ေနစဥ္​ကအတိုင္​း ပံုစံမပ်က္​....

ဤအိမ္​ႀကီးမွာ ​ေနထိုင္​သူတစ္​ဦးတစ္​​ေယာက္​မွ မ႐ွိ​ေပမယ္​့လည္​း ဦး​ေလးpark၏ ထိန္​းသိမ္​းမႈ​ေၾကာင္​့ အရင္​အတိုင္​း႐ွိ​ေနျခင္​းျဖစ္​သည္​....

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now