㈩㈥

95 15 0
                                    

Minho's POV....

*တီ တီ*

သူ ကားဟြန္​းတီးလိုက္​​ေတာ့ စက္​ဘီး​ေလးရပ္​ကာ လွည္​့ၾကည္​့​ေလတဲ့ ​ခ်ာတိတ္​...

သမီး​ေလးကို ခြဲစိတ္ဖို႔ကိစၥ​... ခြဲစိတ္​ၿပီး​ေတာ့လည္​း သမီး​ေလးကို စိတ္​ခ်ရတဲ့ အ​ေျခ​ေန​ေရာက္​သည္​ အထိ ​သူတစ္​လွည္​့ hyungတစ္​လွည္​့ ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပး​ေနရတာ​ေၾကာင္​့ ခ်ာတိတ္​တို႔ဆီ မ​ေရာက္​ျဖစ္​တာ အ​ေတာ္​ကိုၾကာသြားခဲ့သည္​​ေလ....

အခုလည္​း ရတဲ့အခ်ိန္​ခဏ​ေလးမွာ ခ်ာတိတ္​တို႔နဲ႔​ေတြ့ရ​ေအာင္​ သူထြက္​လာခဲ့ျခင္​းျဖစ္ၿပီး.... ခ်ာတိတ္​ သတင္​းစာပို႔​ေနၾက သူနဲ႔ဆံုခဲ့တဲ့​ေနရာမွာ​ေစာင္​့​ေနျခင္​းျဖစ္​သည္​....

သူ ကား​ေပၚက ဆင္​းလိုက္​သည္​အထိ သူ႔ကိုၾကည္​့​ေန​ေသာ ခ်ာတိတ္​ရဲ႕ မ်က္​ဝန္​း​ေတြဟာ အံ့ျသျခင္​း မယံုႏိုင္​ျခင္​း စသည္​တို႔ျဖင္​့ ျပည္​့ႏွက္​​ေန​ေလသည္​...

"ခ်ာတိတ္​ ​ေန​ေကာင္​းတယ္​​ေနာ္​...."

​သူ႔​ေမးခြန္​းကို ​ေခါင္​း​ေလးသာၿငိမ္​့ျပ​ေလသည္​...

"ကိုယ္​ သတိရလို႔လာခဲ့တာ.... hyung​ေရာ ​ေန​ေကာင္​းတယ္​မလား...."

"ခင္​ဗ်ား ကားကိုထားခဲ့ၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ ခဏလိုက္​ခဲ့..."

"ဟင္​!..."

သူ ​ေမးတာကတစ္​ခု ခ်ာတိတ္​ျပန္​​ေျပာတာက တစ္​ခု...

"ျမန္​ျမန္​လုပ္​​ဗ်ာ..."

စိတ္​မ႐ွည္​​ေတာ့ဟန္​ ​ေလသံတို႔​ေၾကာင္​့ သူ နားမလည္​ႏိုင္​​ေပမယ္​့ ခ်ာတိ္တ္​ ​ေျပာတဲ့အတိုင္​းလုပ္​ရန္​ ကားကို ​ေသာ့ပိတ္​ကာထားခဲ့ဖို႔လုပ္​ရ​ေလသည္​.... ကား​ေသာ့မပိတ္​ခင္​ ​ေဆးရံုမွ ဝယ္​လာ​ေသာ ​ေကာ္​ဖီပူပူ​ေလးႏွစ္​ခြက္​ကို ကားထဲမွ ယူရ​ေသးသည္​....

"ၿပီးၿပီလား တက္​​ေတာ့..."

စက္​ဘီး​ေနာက္​ခံု​ေလးကို ​ေမး​ေငါ့ျပသည္​မို႔ သူ တက္​ထိုင္​လိုက္​သည္​.... သူထိုင္​လိုက္​သည္​ႏွင္​့ စက္​ဘီးကိုနင္​းထြက္​သြားတဲ့ခ်ာတိတ္​​ေၾကာင္​့ လက္​တစ္​ဖက္​က ခ်ာတိတ္​ရဲ႕ ခါးထက္​​ေနရာယူလိုက္​ရသည္​.... က်န္​လက္​တစ္​ဖက္​က​ေတာ့ ​ေကာ္​ဖီခြက္​တို႔ကို ​ေသခ်ာကိုင္​ထားရသည္​​ေလ... လက္​ထဲက ​ေကာ္​ဖီႏွစ္​ခြက္​ကကိုင္​းဆြဲေလးနဲ႔ ထည္​့​ေပးထားသည္​မို႔​ေတာ္​​ေသးသည္​....

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now