㈡㈩㈤

90 11 0
                                    

"Kai.... ငါ့ကို တစ္​ခုကူညီ​ေပး...."

"အင္​း​ေျပာ​ေလ Fran ငါ ဘာကူညီ​ေပးရမလဲ...."

အကူအညီ​ေတာင္​းခဲ​ေသာ Fran​ေၾကာင္​့ Kai ဝမ္​းသာအားရ ျပန္​​ေျဖမိ​ေပမယ္​့လည္​း Franက​ေတာ့ ​ေျပာဖို႔ခက္​ခဲ​ေနပံု....

ညဘက္​ႀကီး မိုးခ်ဳပ္​မွ ျပန္​​ေရာက္​လာတ့ဲ Franက ​ေျပာစရာ႐ွိသည္​ဟုဆိုကာ အိမ္​​ေ႐ွ႕အျပင္​​ေရွ့ကို ​ေခၚထုတ္​လာခဲ့တာ....

"ငါနဲ႔ hyungအ​ေၾကာင္​းကို ဘယ္​သူမွလိုက္​စံုစမ္​းလို႔မရ​ေအာင္​ မင္​း ကူညီ​ေပးပါ...."

"ဘာလို႔လဲ Fran.... ငါ့ကို​ေျပာျပႏိုင္​မလား...."

"....."

"ငါက မင္​း သူငယ္​ခ်င္​း အရင္​းႀကီးပါကြာ.... မင္​းမွာ ငါမသိတဲ့ ဘာကိစၥ​ေတြျဖစ္​လာလို႔လဲ... ငါ့ကို​ေျပာျပပါ Fran...."

"ဟင္​းးး!...."

သက္​ျပင္​းအ႐ွည္​ႀကီးခ်လိုက္​တဲ့ Fran... ဘာ​ေတြမ်ားစိတ္ဒုကၡ​ေရာက္​​ေနရတာလဲကြာ....

"မင္​း စိတ္​ထဲမွာထားတာထက္​.... ဖြင္​့​ေျပာလိုက္​ရင္​ မင္​း စိတ္​​ေတြ နည္​းနည္​း​ေတာ့ သက္​သာသြားလိမ္​့မယ္​ Fran..."

"ငါ ​ေျပာျပပါ့မယ္​.... ငါ မင္​းကို တမင္​မ​ေျပာခဲ့တာ​ေတာ့မဟုတ္​ဘူး Kai... ငါကိုယ္​တိုင္​ ေသခ်ာျပည္​့ျပည္​့စံုစံု မသိရတဲ့ဘဝကို ​ေမ့ပစ္​ခ်င္​လို႔..."

"အင္​း...."

ဘာကို​ေျပာခ်င္​​ေနမွန္​း မသိ​ေပမယ္​့လည္​း Kai ​ေခါင္​းကို သာၿငိမ္​့ျပမိ၏....

"ငါ ငါက​ေလ.... Lee Groupရဲ႕ သားအငယ္​တဲ့​ေလ.... အဟက္​ ဒီအ​ေၾကာင္​း​ေတြ အခုမွ ဘာလို႔သိရတာလဲ...."

Franတစ္​​ေယာက္​ သူ႔ကိုယ္​သူ​ေျပာ​ေနတာလား Kaiကို​ေျပာျပ​ေနတာလားဆိုတာကို Kaiနားမလည္​​ေတာ့​ေပ.... ဘာ​ေတြ​ေျပာ​ေနလဲဆိုတာကိုလည္​း မသိ​ေတာ့​ေပ....

Fran​ေျပာတဲ့ Lee Groupဆိုတာကို​ေတာ့ Kaiသိသည္​.... Koreaရဲ႕ Top 5 စီးပြား​ေရးလုပ္​ငန္​း​ေတြထဲက တစ္​ခုျဖစ္​သည္​....

"Fran?..."

"ဒီလို Kai.... ငါ ဒီ​ေန႔ လူႀကီးနဲ႔ တစ္​​ေနရာကို လိုက္​သြားခဲ့တယ္​.... အဲ့​ေနရာက Lee Groupက ပိုင္​တဲ့ စား​ေသာက္​ကုန္​စက္​ရံုျဖစ္​​ေနတယ္​​ေလ.... ၿပီး​ေတာ့ ထပ္​သိခဲ့ရတာက လူႀကီးက Lee Groupရဲ႕ ဥကၠဌတဲ့​ေလ အံ့ျသစရာ မ​ေကာင္​းဘူးလား...."

Reflection [Zawgyi/Unicode]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora