㈡㈩㈣

84 13 0
                                    

"​ေရာ့ လူႀကီး ျမည္​းၾကည္​့္...."

သူ လုပ္​လာခဲ့တဲ့ ကြတ္​ကီး မုန္​႔​ေလး​ေတြကို လူႀကီး​ေ႐ွ႕ကိုခ်​ေပးလိုက္​သည္​.... သူႏွင္​့အတူ ဦး​ေလးparkကလည္​း ​ေဘးမွာဝင္​ထိုင္​​ေလသည္​....

သူခ်​ေပးတဲ့ ကြတ္​ကီးမုန္​႔တစ္​ခုကို ယူကာ တစ္​ကိုက္​ကိုက္​ၾကည္​့ အရသာခံၾကည္​့​ေနတဲ့ လူႀကီးထံမွ အ​ေျဖကို သူ ရင္​ခုန္​စြာ ​ေစာင္​့စား​ေနမိသည္​....

"အင္​း အရင္​ကထက္​စာရင္​ အမ်ားႀကီးကြာသြားၿပီ.... ဦး​ေလးpark​ေရာ ဘယ္​လိုထင္​လဲ...."

​ေကာင္​းတဲ့ အ​ေျဖကိုၾကားရတာမို႔ ​ေတာ္​​ေသးသည္​.... ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ သူ လူႀကီးကို စိတ္​မပ်က္​​ေစလို....

"ဦး​ေလးလည္​း အခုနက ျမည္​းၾကည္​့ၿပီးၿပီ... စိမ္​့စိမ္​့​ေလးနဲ႔ စားလို႔တကယ္​​ေကာင္​းတာ..."

"အဲ့ဒါဆို သူ႔ကို ထုတ္​လုပ္​​ေရးသု​ေတသနပိုင္​းမွာ ဝင္​လုပ္​ခိုင္​းလို႔ရမလား..."

"ဦး​ေလးက​ေတာ့ ကိစၥမရွိပါဘူး.... က်န္​တဲ့ သူ​ေတြကသာ...."

"ကြၽန္​​ေတာ္​ တာဝန္​ယူတယ္​ဆိုရင္​​ေတာ့ ျဖစ္​မွာပါ.... ခ်ာတိတ္​က ကိုယ္​့ကို စိတ္​မပ်က္​​ေစဘူးမလား..."

"ဟင္​!.... အင္​း...."

ဘာမွန္​းမသိတ့ဲ စကားတို႔ကို သူ ​ေခါင္​းသာၿငိမ္​့ျပျဖစ္​၏....

"Ok ဒါဆို ​ေနာက္​​ေန႔က စၿပီး ခ်ာတိတ္​ ဒီမွာ အလုပ္​ဆင္​းရမယ္​​ေနာ္​ ဟုတ္​ၿပီလား... ဦး​ေလးpark မုန္​႔ကို​ေတာ့ ခ်ာတိတ္​လုပ္​ခဲ့တဲ့ အခ်ိဳးအစားတိုင္​းပဲထုတ္​လိုက္​​ေတာ့... အရင္​​ေစ်းကြက္​မွာ ခ်ထားတာ​ေတြကို အခုထုတ္​မယ္​့ ထုတ္​ကုန္​အသစ္​နဲ႔ အကုန္​ျပန္​လဲ​ေပးဖို႔ပါလုပ္လိုက္​ပါ ဦး​ေလးpark...."

ဦး​ေလးparkကို ညႊန္​ၾကား​ေနတဲ့ လူႀကီးကို သူ ဘာမွျပန္​မ​ေျပာႏိုင္​ပဲ လိုက္​သာၾကည္​့​ေနမိ​ေတာ့သည္​.... အခုလိုက်ျပန္​​ေတာ့လည္​း ျမင္​​ေနက် ဆရာဝန္​ပံုစံနဲ႔မတူကြဲျပားစြာ လုပ္​ငန္​း႐ွင္​တစ္​ဦးရဲ႕ ဟန္​အျပည္​့တို႔ျဖင္​့ သူျမင္​​ေတြ႔​ေနရသည္​....

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now