315 27 4
                                    

တစ္​ညလံုး အ​ေရး​ေပၚအခန္​းထဲ​ေရာက္​​လာတဲ့ လူနာ​ေတြနဲ႔ အလုပ္​ရႈပ္​​ေနခဲ့တာ အားလံုးၿပီး​ေတာ့ ၾကည္​့လိုက္​ခ်ိန္​မွာ မနက္​​ေလးနာရီ...

"ဟူး တစ္​​ည​ေတာ့ၿပီးသြားၿပီ..."

ဒီအလုပ္က ​ပင္​ပန္​း​ေပမယ္​့လည္​း သူ​ေပ်ာ္​သည္​... သူကိုယ္​တိုင္​ သ​ေဘာက်လို႔ ​ေရြးခ်ယ္​ထားတဲ့ အ​ေရး​ေပၚဌာန... ဆိုးလ္​ၿမိဳ႕ရဲ႕နာမည္​ႀကီး​ေဆးရံု သူ႔ကို​ေပးအပ္​လာတဲ့ရာထူးက VIP​ေတြအတြက္​ အထူးကု... ဒါ​ေပမယ္​့ သူျငင္​းခဲ့တယ္​....

အဲ့ဒီ့ရာထူးဆိုတာ သူ႔အတြက္​မလိုအပ္​ဘူး... အ​ေရး​ေပၚဌာနကို ​ေရာက္​လာမယ္​့ လူနာ​ေတြကို အခ်ိန္​မီကယ္​ႏိုင္​​ေရးသာ သူ႔အတြက္​အ​ေရးႀကီးတယ္​...

ဒါဟာ သူအျဖစ္​ခ်င္​ဆံုးဆႏၵ... တစ္​စံုတစ္​​ေယာက္​ရ႕ဲ ဆႏၵနဲ႔လည္​း ထပ္​တူက်လို႔​ေနသည္​လို႔​ေျပာလို႔ရသလို... တစ္​စံုတစ္​​ေယာက္​က ျဖစ္​ခ်င္​တဲ့ ဆႏၵကို သူျဖစ္​​ေအာင္​ ႀကိဳးစားခဲ့တာလို႔လည္​း ​ေျပာလို႔ရသည္​...

ထိုတစ္​စံုတစ္​​ေယာက္​ဆိုသည္​မွာ​ေတာ့ သူ႔ရဲ႕ hyung... မၾကာခင္​ သူရဲ႕ သက္​ဆိုင္​သူျဖစ္​​ေတာ့မယ္​့ hyung....

"ဆရာ ျပန္​​ေတာ့မွာလား..."

ဒီ​ေန႔က သူ႔ဂ်ဴတီ​ေန႔မဟုတ္​တာ​ေၾကာင္​့ ဂ်ဴတီခ်ိန္​းတဲ့အခ်ိန္​ထိ သူ​ေနစရာမလို​ေပ ဒါ​ေၾကာင္​့ သူ အဝတ္​အစားလဲၿပီး အိမ္​ျပန္​ရန္​ ျပန္​ထြက္​လာ​ေတာ့ သူနာျပဳ Kimက လွမ္​းနႈတ္​ဆက္​​ေလသည္​...

"ဟုတ္​ကဲ့ သူနာျပဳ Kim..."

"ပင္​ပန္​းသြားခဲ့ပါၿပီ ဆရာ..."

"Nae သူနာျပဳKim​ေရာပဲ..."

သူကားဆီကို လွမ္​းလာရင္​း... ညက သူ႔အိမ္​ထဲဝင္​လာ​ေသာ ​ေကာင္​​ေလးကို သတိရမိသြားသည္​... ​ေကာင္​​ေလး ဒီအခ်ိန္​​ေလာက္​ဆိုျပန္​သြား​ေလာက္​​ေရာ​ေပါ့...

သူ အိမ္​လည္​းမျပန္​ခ်င္​​ေသးတာ​ေၾကာင္​့ သူ႔ဖုန္​းထဲက no;တစ္​ခုဆီသို႔ messageပို႔လိုက္​ရင္​း သူ႔ရဲ႕ ကား​ေလးကို ​ေမာင္းထြက္ခဲ့လိုက္သည္....​​​​

Lucifer Bar

မီး​ေလး မွိန္​ျပျပသာထြန္​းထား​ေတာ့တဲ့ Barဆိုင္​​ေလးက ဧည့္သည္​​ေတြ မ႐ွိ​ေတာ့​ေၾကာင္​းျပ​ေန​ေလရဲ႕...

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now