㈢㈩

90 11 0
                                    

"အကို​ေလး မမႀကီးရဲ႕ သား​ေတြကို ျပန္​႐ွာ​ေတြ႔ၿပီ...."ဟု...

ဦး​ေလးparkထံမွ ဖုန္​းလာ,လာခ်င္​း Minhoနဲ႔ hyung ဦး​ေလးparkဆီ အ​ေျပး​သြားမိသည္​...

"ဦး ဦး​ေလး.... ​ေသ ​ေသခ်ာလား...."

စိတ္​လႈပ္​႐ွားလြန္​းလို႔ စကား​ေတာင္​ ​ေကာင္​း​ေကာင္​းမ​ေျပာႏိုင္​တ့ဲ သူ႔လက္​တို႔ကို hyungက ဆုပ္​ကိုင္​​ေပးထားသည္​....

"ဟုတ္​တယ္​ အကို​ေလး... ဒီမွာ DNAစစ္​ထားတဲ့ စာရြက္​ပါ...."

သူ​ေ႐ွ႕က ဖန္​စားပြဲ​ေပၚခ်​ေပးထားတဲ့ စာရြက္​ကို ယူၾကည္​့လိုက္​သည္​.... 99.99%ဆိုတာက မာမီ့သားျဖစ္​​ေၾကာင္​း သက္​​ေသျပ​ေနသည္​.... ဦး​ေလးparkဆိုတာကလည္​း မယံုရတဲ့သူမွ မဟုတ္​တာ​ေလ....

"ဦး​ေလး သူတို႔န႔ဲ ​ေတြ႔ၿပီးၿပီလား..."

"​ေတြ႔ၿပီးပါၿပီ အကို​ေလး... သားႀကီး​ေရာ သားငယ္​​ေလး​ေရာ ငယ္​႐ုပ္​မ​ေပ်ာက္​ၾကဘူး..."

အင္​း​ေပါ့... ဦး​ေလးparkက ထိန္​းလာတဲ့သူပဲ ပိုသိမွာ​ေပါ့​ေလ....

"သူ သူတို႔ ဘယ္​မွာလဲ ဦး​ေလး... ကြၽန္​​ေတာ္​​ေတြ႔ခ်င္​တယ္​...."

"ကုမၸဏီႏွစ္​ပတ္​လည္​ အစည္​း​ေဝးက်ရင္​ ​ေတြ႔ရပါလိမ္​့မယ္​ အကို​ေလး.... အခု​ေတာ့ ​ေတြ႔လ႔ိုမရ​ေသးပါဘူး.... ဒါကလည္​း သားငယ္​​ေလးရဲ႕ ​ေတာင္​းဆိုခ်က္​ပါ.... သူတို႔အ​ေၾကာင္​းကို အခု​ေလာ​ေလာဆယ္​ ဘယ္​သူမွ မသိ​ေအာင္​ လ်ိဳ႕ ဝွက္​ထား​ေပးပါဦးတဲ့... .."

"ဟုတ္​ကဲ့ပါ.... သူတို႔​ေသခ်ာတယ္​ဆိုရင္​ ႏွစ္​ပတ္​လည္​း အစည္​း​ေဝးမတိုင္​ခင္​ ​ေ႐ွ႕​ေနနဲ႔ တိုင္​ပင္​ၿပီး အားလံုးလႊဲ​ေပးဖို႔လုပ္​ပါ..."

"ဟုတ္​ကဲ့ပါ အကို​ေလး..."

"ဒါဆိုလည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ အဲ့ဒီ​ေန႔မွပဲ ​ေတြ႔ၾကတာ​ေပါ့... ဒီၾကားထဲလိုအပ္​တာ႐ွိရင္​ ဆက္​သြယ္​လိုက္​ပါ ဦး​ေလး..."

"​​ေကာင္​းပါၿပီ အကို​ေလး...."

"ဒါဆို ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ ျပန္​​ေတာ့မယ္​...."

"ဟုတ္​ကဲ့ အကို​ေလး...."

ဦး​ေလးparkကို မွာစရာ႐ွိတာမွာ ၿပီး​ေတာ့ ျပန္​လာတဲ့ လမ္​းတစ္​​ေလ်ွာက္​ သူ႔စိတ္​တို႔က ​ေပါ့ပါး​ေနသလို.... သူ ထမ္​းထားတ့ဲ တာဝန္​တစ္​ခု​ေလ်ာ့သြား၍လည္​းျဖစ္​မည္​....

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now