㈩㈦

97 16 0
                                    

Hyungက သူနဲ႔သမီး​ေလးကို ဆိုင္​ကဝန္​ထမ္​း​ေတြနဲ႔ မိတ္​ဆက္​​ေပးမည္​ဟု​ေျပာထားသည္​​ေၾကာင္​့ ဆိုင္ကိုလိုက္သြားရန္ ​​​သူ သမီး​ေလးကို ျပင္​ဆင္​​ေပး​ေနသည္​....

အဝါ​ေရာင္​​ေတာက္​​ေတာက္​ ဂါဝန္႐ွည္​ေလးနဲ႔ ဆံပင္​ဂုတ္​ဝဲ​ေလးတြင္​ ဘီးကုပ္​အဝါ​ေလးရယ္​... ဖိနပ္​အဝါ​ေရာင္​​ေလးဝတ္​ထားတဲ့ သမီး​ေလးဟာ သူ႔ မ်က္​လံုး​ထဲမွာ​ေတာ့ အရမ္​းကိုခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​း​ေနခဲ့သည္​....

"က်န္​း ၿပီးသြားၿပီ.... appa သမီး​ေလးက ဘယ္​သူနဲ႔တူလို႔ အဲ့​ေလာက္​ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​း​ေနရတာလဲ..."

ျပင္​ဆင္​​ေပးၿပီးတဲ့ သမီး​ေလးကို မွန္​​ေလးျပရင္​း သူဆို​လိုက္​​ေတာ့ သမီး​ေလးက သူ႔ကိုဖက္​လာကာ....

"Appaနဲ႔ တူလို႔​ေလ..."

"Aigoo ​ေျပာတက္​လိုက္​တာ... အဲ့ဒါ​ေတြ​ေၾကာင္​့ပဲ appaတို႔ကခ်စ္​​ေနရတာ..."

သူ အသည္​းယားစြာျဖင္​့ ပါး​ေလးႏွစ္​ဖက္​ကို ဖ်စ္​ညႇစ္​မိ​ေတာ့ တခစ္​ခစ္​​ရယ္​​ေလ၏...

"သမီး​ေလး appa ကာတြန္​းကားဖြင္​့​ေပးထားမယ္​ ခဏၾကည္​့​ေန​ေနာ္​.... ခဏ​ေနရင္​ daddyဆီကို သြားၾကမယ္​..."

"ဟုတ္​ကဲ့ appa..."

သူ ​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ ခ်စ္​စဖြယ္​ျဖစ္​​ေအာင္​ ​ေခါင္​းၿငိမ္​့ျပတ့ဲ သမီး​ေလးကို ခ်ီကာ သမီး​ေလး အခန္​းထဲမွ ထြက္​လာခဲ့ၿပီး... ဧည္​့ခန္​းထဲက ဆိုဖာ​ေပၚ​တြင္​ သမီး​ေလးကို ထိုင္​​ေစကာ.... ကာတြန္​းကားကို ဖြင္​့​ေပးလိုက္​သည္​....

"သမီး​ ၾကည္​့​ေန​ေနာ္​...."

​ေခါင္​းၿငိမ္​့ျပျပန္​တဲ့ သမီး​ေလးပါးကို ရႊတ္​ခနဲနမ္​းၿပီး​ေနာက္​ သူ႔အတြက္​ျပင္​ဆင္​ဖို႔လုပ္​ရ​ေတာ့သည္​.... ​ေယာက်္​ား​ေလးတစ္​​ေယာက္​မို႔ သိပ္​အၾကာႀကီးျပင္​ဆင္​စရာ​ေတာ့မလိုအပ္​​ေပ.... တစ္​ခါ​ေလာက္​​ေတာ့ လူငယ္​ဆန္​ဆန္​ဝတ္​ၾကည္​့ခ်င္​လာသည္​​ေၾကာင္​့....

ဒူးျပဲဂ်င္​း​ေဘာင္​းဘီမိုးျပာ​ေရာင္​... သမီး​ေလးနဲ႔ဆင္​တူျဖစ္​​ေစရန္​ T-shirtအဝာေရာင္​​ေဖ်ာ့​ေဖ်ာ့ကိုအ​ေပၚက လည္​သာကုတ္​အနက္​ေရာင္​​ထပ္​ဝတ္​လိုက္​ျခင္​းမွာ သူ႔ရဲ႕ျပင္​ဆင္​မႈတို႔ၿပီးသြား​ေလၿပီ... သူရ့ဲ ဒီလိုလူငယ္​ဆန္​ဆန္​မ်ိဳးကိုဝတ္​ပံုမ်ိဳးကိုသာ hyungျမင္​လိုက္​ရင္​ အံ့ျသ​ေနမွာ​အ​ေသအခ်ာပါပဲ....

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now