㈢㈩㈢

101 12 0
                                    

"Fran ငါ မင္​းကို လက္​ထပ္​ခ်င္​လို႔ လက္​ထပ္​ခြင္​့​ေပးႏိုင္​မလား...."

ကုမၸဏီဆင္​းရင္​ လာႀကိဳမယ္​ဟု​ေျပာထားတဲ့ Kaiဟာ သူ႔ကိုလာႀကိဳၿပီး ​ေခၚလာခ့ဲတာက အဆင္​့ျမင္​့ျမင္​့ စား​ေသာက္​ဆိုင္​တစ္​ခု....

ဆိုင္​ထဲ ဝင္​ဝင္​ျခင္​း ျမင္​လိုက္​ရတ့ဲသည္​မွာ တစ္​ဆိုင္​လံုး ဘယ္​သူမွ မ႐ွိပဲ... တိတ္​ဆိတ္​လြန္​း​ေနျခင္​းျဖစ္​သည္​....

သူ႔လက္​ကို ကိုင္​ဆြဲကာ​ေခၚလာတ့ဲ Kaiက ​ေထာင္​့က်က် စားပြဲဆီသို႔ သြားလိုက္​ၿပီး ထိုင္​ခံု​ေပၚတြင္​ သူ႔ကို ထိုင္​​ေစသည္​....

"Fran ထိုင္​​ေလ...."

"အြန္​း..."

သူ ထိုင္​ၿပီးသည္​ႏွင္​့ Kaiက သူ႔မ်က္​ႏွာျခင္​းဆိုင္​တြင္​ ဝင္​ထိုင္​သည္​....

မၾကာခင္​မွာပဲ အစားအ​ေသာက္​ အခ်ိဳ႕ သူတို႔​ေ႐ွ႕လာခ်သည္​.... Kai ႀကိဳတင္​မွာထားပံုရသည္​...

"Kai တစ္​ဆိုင္​လံုး လူလည္​းမ႐ွိဘူး​ေနာ္​..."

"အင္​း ငါက မင္​းန႔ဲအတူ ႏွစ္​​ေယာက္​တည္း ​ေအး​ေဆးစားခ်င္​လို႔ တစ္​ဆိုင္​လံုးငွါးထားတာ​ေလ..."

Kaiအ​ေျပာ​ေၾကာင္​့ သူ အ့ံျသရ​ေပမယ္​့ Kaiကို ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ​ေအး​ေဆးစြာပင္​... အစားမပ်က္​....

"စားပါ Franရာ... ငါ့မ်က္​ႏွာမွာ စားစရာမ႐ွိဘူး...."

သူ ၾကည္​့တာၾကာသြား၍ Kaiက သူ႔ကို ရႊတ္​​ေနာက္​​ေနာက္​လွမ္​းစသည္​....

"Fran စားႏွင္​့​ေနာ္​... ငါ ဗိုက္​​နည္​းနည္​း..."

မ​ေအာင္​့ႏိုင္​​ေတာ့တ့ဲ မ်က္​ႏွာထားန႔ဲ ဗိုက္ကိုဖိနွိပ္​ေ​​နတ့ဲKai​ေၾကာင္​့....

"သြား ျမန္​ျမန္​သြား... စား​ေန​ေသာက္​​ေနၿပီဆို ထ ထ​ေဖာက္​တာ Kim Kaiတို႔က..."

သူ ​ခြင္​့ျပဳခ်က္​ရသည္​ႏွင္​့ လွစ္​ခနဲ ထ​ေျပးသြား​ေလသည္​....

သူ စား​ေသာက္​လို႔ ၿပီးခ်ိန္​​ေလာက္​တြင္​ ျပန္​​ေရာက္​လာတ့ဲ Kaiက လက္​ႏွစ္​ဖက္​ကို ​ေနာက္​ပစ္​ထားလို႔ သူ႔အနားတြင္​ လာရပ္​​ေလသည္​....

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now