A/N

155 5 2
                                    

may noteသီးသန္​႔ မ​ေရးဖူးပါဘူး....

လိုအပ္​ခ်က္​​ေတြ အမ်ားဆံုးျဖစ္​ခ့ဲတဲ့ ဒီfic​ေလး​ေၾကာင္​့ ​ေရးျဖစ္​ခ့ဲရတာပါ....

ပထဆံုး​ficမဟုတ္​တာ​ေတာင္​ ​ေရးသားမႈမွာ အမ်ားႀကီးလိုအပ္​​ခ့ဲတယ္​....

ဥပမာအ​ေနနဲ႔....

Kai, Jonghyun hyungတို႔ရဲ႕ Taeminနဲ႔ Minhoအ​ေပၚထားရွိတ့ဲ ခ်စ္​ျခင္​းတို႔ကို ​ေသခ်ာျပခ်င္​ခ့ဲ​ေပမယ္​့ mayရဲ႕ ညံ့ဖ်င္​းမႈ​ေၾကာင္​့ အမ်ားႀကီးလိုအပ္​ခ့ဲပါတယ္​....

တကယ္​ကို လိုအပ္​ခ်က္​​ေတြအမ်ားဆံုး ficျဖစ္​ခ့ဲလို႔ အားမရမႈ​ေတြလည္​း အမ်ားႀကီးပါ.....

ဒီfic​ေလးရဲ့ finalက ​ေရးခ့ဲတ့ဲ fic​ေတြထဲမွာ အားမရဆံုးပါပဲ.... plotခ်ထား​ေပမယ္​့လည္​း ​ကိုယ္​လိုခ်င္​မိခဲ့တဲ့ ဇာတ္​သိမ္​း​ေရာက္​​ေအာင္​မ​ေရးႏိုင္​ခ့ဲဘူး....

ဒါ​ေၾကာင္​့ mayရဲ႕ fic​ေတြကို ဖတ္​​ေပးၾကတဲ့ reader​ေလး​ေတြကို ​ေတာင္​းဆိုခ်င္​ပါတယ္​... အပိုင္​းတိုင္​းကို ဖတ္​ၿပီးတိုင္​း ဘယ္​​ေနမွာလိုအပ္​ခ်က္​ေလးက ဘယ္​လို႐ွိတယ္​... ဘယ္​လိုျပင္​လိုက္​ရင္​ အဆင္​​ေျပႏိုင္​တယ္​ဆိုတဲ့ ​ေဝဖန္​မႈ​ေလး​ေတြ တက္​ႏိုင္​ရင္​​ေျပာ​ေပးခ့ဲၾကလို႔.... ဒါမွလည္​း ကိုယ္​့ရဲ႕လိုအပ္​ခ်က္​​ေတြကို သိၿပီးျပင္​ႏိုင္​မွာမို႔လို႔ပါ....

အဆံုးထိ ဖတ္​​ေပးတဲ့ readerေလး​ေတြ အားလံုးကို ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​.... လိုအပ္​ခ်က္​​​ေတြ အမ်ားဆံုး႐ွိခ့ဲတဲ့ ficျဖစ္​ခ့ဲလို႔ သည္​းခံၿပီး ဖတ္​​ေပးခ့ဲၾကတာကိုလည္​း ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​​ေနာ္​....

​အားလံုးရဲ႕​ေဝဖန္​မႈ​ေတြကို ​ေစာင္​့​ေမွ်ာ္​​ေနပါတယ္​....

Reader​ေလး​ေတြအားလံုးကို ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​​ေနာ္​.... fic​ေလး​ေတြကို RLထဲထည္​့​ေပးၾကလို႔လည္​း ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​.... "Tie"​ေလး​ေရာ... "Reflection"​ေလးပါ ​ေရးရတာ တကယ္​အားမရခ့ဲပါဘူး... အရင္​​ေရးခ့ဲတာ​ေတြ​ေလာက္​ မ​ေကာင္​းဘူးလို႔လည္​း ခံစားရပါတယ္​....

Follower​ေလး​ေတြတိုးလာလို႔လည္​း ဝမ္​းသာမိပါတယ္​.... ခဏ​ေလာက္​​ေတာ့နားဦးမယ္​​ေနာ္​... ficအသစ္​​ေလး​ေတြ ထပ္​​ေရးျဖစ္​ခ့ဲရင္​လည္​း ဖတ္​​ေပးၾကပါဦးလို႔ ​ခ်စ္လွစြာ​ေသာ reader​ေလး​ေတြကို ​ေတာင္​းဆိုပါတယ္​....

အရင္​​ေရးထားတာ​ေတြ​ေလးမဖတ္​ရ​ေသးရင္​လည္​း ဖတ္​​ေပးပါအံုး​ေနာ္​....

Readerအားလံုးကို ခ်စ္​ခင္​​ေလးစားလ်က္​.....

#may

......................................................

(Unicode)

may noteသီးသန့် မရေးဖူးပါဘူး....

လိုအပ်ချက်တွေ အများဆုံးဖြစ်ခဲ့တဲ့ ဒီficလေးကြောင့် ရေးဖြစ်ခဲ့ရတာပါ....

ပထဆုံးficမဟုတ်တာတောင် ရေးသားမှုမှာ အများကြီးလိုအပ်ခဲ့တယ်....

ဥပမာအနေနဲ့....

Kai, Jonghyun hyungတို့ရဲ့ Taeminနဲ့ Minhoအပေါ်ထားရှိတဲ့ ချစ်ခြင်းတို့ကို သေချာပြချင်ခဲ့ပေမယ့် mayရဲ့ ညံ့ဖျင်းမှုကြောင့် အများကြီးလိုအပ်ခဲ့ပါတယ်....

တကယ်ကို လိုအပ်ချက်တွေအများဆုံး ficဖြစ်ခဲ့လို့ အားမရမှုတွေလည်း အများကြီးပါ.....

ဒီficလေးရဲ့ finalက ရေးခဲ့တဲ့ ficတွေထဲမှာ အားမရဆုံးပါပဲ.... plotချထားပေမယ့်လည်း ကိုယ်လိုချင်မိခဲ့တဲ့ ဇာတ်သိမ်းရောက်အောင်မရေးနိုင်ခဲ့ဘူး....

ဒါကြောင့် mayရဲ့ ficတွေကို ဖတ်ပေးကြတဲ့ readerလေးတွေကို တောင်းဆိုချင်ပါတယ်... အပိုင်းတိုင်းကို ဖတ်ပြီးတိုင်း ဘယ်နေမှာလိုအပ်ချက်လေးက ဘယ်လိုရှိတယ်... ဘယ်လိုပြင်လိုက်ရင် အဆင်ပြေနိုင်တယ်ဆိုတဲ့ ဝေဖန်မှုလေးတွေ တက်နိုင်ရင်ပြောပေးခဲ့ကြလို့.... ဒါမှလည်း ကိုယ့်ရဲ့လိုအပ်ချက်တွေကို သိပြီးပြင်နိုင်မှာမို့လို့ပါ....

အဆုံးထိ ဖတ်ပေးတဲ့ readerလေးတွေ အားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ်.... လိုအပ်ချက်တွေ အများဆုံးရှိခဲ့တဲ့ ficဖြစ်ခဲ့လို့ သည်းခံပြီး ဖတ်ပေးခဲ့ကြတာကိုလည်း ကျေးဇူးတင်ပါတယ်နော်....

အားလုံးရဲ့ဝေဖန်မှုတွေကို စောင့်မျှော်နေပါတယ်....

Readerလေးတွေအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ်နော်.... ficလေးတွေကို RLထဲထည့်ပေးကြလို့လည်း ကျေးဇူးတင်ပါတယ်.... "Tie"လေးရော... "Reflection"လေးပါ ရေးရတာ တကယ်အားမရခဲ့ပါဘူး... အရင်ရေးခဲ့တာတွေလောက် မကောင်းဘူးလို့လည်း ခံစားရပါတယ်....

Followerလေးတွေတိုးလာလို့လည်း ဝမ်းသာမိပါတယ်.... ခဏလောက်တော့နားဦးမယ်နော်... ficအသစ်လေးတွေ ထပ်ရေးဖြစ်ခဲ့ရင်လည်း ဖတ်ပေးကြပါဦးလို့ ချစ်လှစွာသော readerလေးတွေကို တောင်းဆိုပါတယ်....

အရင်ရေးထားတာတွေလေးမဖတ်ရသေးရင်လည်း ဖတ်ပေးပါအုံးနော်....

Readerအားလုံးကို ချစ်ခင်လေးစားလျက်.....

#may

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now