㈡㈩㈦

92 11 2
                                    

"Boss...."

ရံုးခန္​းထဲ ထုိင္​​ေနတဲ့ Jonghyunအ​ေ႐ွ႕ လက္​ႏွစ္​ဖက္​တို႔ကို ​ေ႐ွ႕တြင္​ယွက္​ကာ ရပ္​​ေနၾကတ့ဲ လူသံုး​ေယာက္​....

"ဘာထူးလဲ...."

"​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ Boss.... ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ အတက္​ႏိုင္​ဆံုး႐ွာ​ေပမယ္​့.... ႏွစ္​​ေယာက္​လံုးက မီး​ေလာင္​တဲ့ အထဲပါသြားတယ္​လို႔သိရပါတယ္​...."

"ဘာာ!!!!...." *ဒုန္​း*

Jonghyun စားပြဲခံုကုိ လက္​ႏွစ္​ဖက္​ျဖင္​့ ထုရင္​း မတ္​တပ္​ထရပ္​လိုက္​​ေတာ့.... ရပ္​​ေနတဲ့သူသံုး​ေယာက္​ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္​ဟာ တြန္​႔ခနဲ....

"မင္​းတုို႔​ေျပာ​ေတာ့ ႐ွင္​တယ္ဆို မၾကာခင္​​ေတြ႔ရ​ေတာ့မွာပါဆို... ​ေျပာစမ္​းပါ...."

ထိုသံုး​ေယာက္​ရဲ႕ ​ေ႐ွ႕မွာရပ္​လိုက္​ၿပီး ​ေဒါသတႀကီး​ေအာ္​မိ၏....

"ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔လည္​း စံုစမ္​းရင္​း အဲ့လိုပဲ သိခဲ့ၾကတာပါ.... ​ေနာက္​ဆံုး သြားစံုစမ္​းခဲ့တဲ့ ​ေဂဟာမွာ သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ကို သိတဲ့သူရဲ႕ ​ေျပာျပခ်က္​အရ သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ဟာ မီးထဲပါၿပီး ​ေသဆံုးသြားတယ္​လို႔ သိရပါတယ္​...."

"​ေသခ်ာလား...."

"ဟုတ္​ကဲ့​ေသခ်ာပါတယ္​ Boss..."

အယံုၾကည္​ရဆံုးသူ​ေတြမို႔ လိမ္​​ေျပာ​ေနတာမဟုတ္​မွန္​းလဲ Jonghyunသိသည္​....

"ဟုတ္​ၿပီ.... တာ​ဝန္​​ေက်ပါတယ္​ မင္​းတို႔သြားလို႔ရၿပီ...."

"ဟုတ္​ကဲ့...."

ထိုသံုး​ေယာက္​ထြက္​သြား​ေတာ့မွ Jonghyung ထိုင္​ခံု​ေပၚပစ္​ထိုင္​ခ်မိသည္​.... ဟူး က​ေလးကို ဘယ္​လို​ေျပာျပရပါ့မလဲ... က​ေလးက သူတို႔နဲ႔ ပတ္​သတ္​ၿပီး အမ်ားႀကီး​ေမ်ွာ္​လင္​့ထားတာ....

ဒီကိစၥ​ေၾကာင္​့ သူ က​ေလးနဲ႔ လက္​ထပ္​ရျခင္​း မထပ္​ရျခင္​းထက္​ က​ေလးစိတ္​ဆင္​းရဲ စိတ္​ညစ္​သြားမွာကို သူပို​ေၾကာက္​သည္​.... ​ဒီအ​ေၾကာင္​း​ေတြကိုသာၾကားၾကည္​့ က​ေလး​ ​ေသခ်ာ​ေပါက္​ ​ေမ်ွာ္​လင္​့ခ်က္​မဲ့တ့ဲ သူတစ္​​ေယာက္​လို ျဖစ္​သြားမွာ....

Reflection [Zawgyi/Unicode]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora