196 21 0
                                    

"Key... သူ​ေဌး ​ေခၚ​ေနတယ္​ ရံုးခန္​းကို ခဏလာခဲ့ပါတဲ့..."

"ဟုတ္​ကဲ့ hyung... ကြၽန္​​ေတာ္​ အခုပဲ သြားလိုက္​ပါ့မယ္​...."

မန္​​ေနဂ်ာhyung လာ​ေခၚ​ေသာ​ေၾကာင္​့ Keyတစ္​​ေယာက္​ သူ​ေဌး ရံုးခန္​း႐ွိရာသို႔ သြားခဲ့လိုက္​သည္​...

"အကို ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို​ေခၚတယ္​ဆို..."

Key အကို႔ရဲ႕ စားပြဲ​ေ႐ွ႕မွာ ရပ္​လိုက္​​ေတာ့ အကိုက သူ႔ကိုၾကည္​့လာသည္​...

"​ေအး ဟုတ္​တယ္​... ​ေမးစရာ​​ေလး႐ွိလို႔... Keyရဲ႕ အ​ေမ အ​ေျခအ​ေနကို ကိုယ္​သိခ်င္​လို႔ ​ေျပာျပ​ေပးလို႔ရမလား...."

"Ommaက လူႀကီး​ေရာဂါပါပဲ... အခု​ေတာ့ သက္​သာလို႔ ​ေဆးရံုက​ေနဆင္​းလာပါၿပီ..."

"ဟုတ္​ပါၿပီ... ​တစ္​ခုခု အကူအညီလိုတာ႐ွိရင္​ ကိုယ္​့ကို​ေျပာလို႔ရတယ္​​ေနာ္​..."

"ဟုတ္​ကဲ့ပါ..."

"အဲ့ဒါဆို သြားလို႔ရၿပီ..."

"ခြင္​့ျပဳပါအံုး အကို..."

အကို ​ေခါင္​းၿငိမ္​့ျပ​ေတာ့ Key အကို ရံုးခန္​းထဲမွ ထြက္​လာခဲ့သည္​...

"Key အကိုက ဘာတဲ့လဲ..."

"အကိုက ommaအ​ေျခအ​ေနကို ​ေမးတာပါ..."

"ဪ... ဒါနဲ႔ အကိုက အသက္​သာငယ္​တာ ​ေမာက္​မာတာလည္​းမ႐ွိဘူး​ေနာ္​ Key... ငါၾကံဳဖူးခဲ့တဲ့ သူ​ေဌး​ေတြထဲမွာလည္​း အကိုက အ​ေကာင္​းဆံုးပဲ..."

"ဟုတ္​တယ္​ chingu..."

"အကိုတင္​မဟုတ္​ဘူး အကို့ခ်စ္​သူကလည္​း အရမ္​း​သ​ေဘာ​ေကာင္​းတာ..."

Taeminနဲ႔ Key စကား​ေျပာ​ေနတုန္​း စီနီယာhyungကလည္​း ဝင္​​ေျပာလာသည္​...

"Hyungက​ေတြ႔ဖူးလို႔လား..."

"​ေတြ႔ဖူးတာ​ေပါ့... အကို႔ ခ်စ္​သူက ဆရာဝန္​​ေလ... ​ေျခာက္လတစ္ျကိမ္​​ေ​​​လာက္​မွာ ငါတို႔ဝန္​ထမ္​း​ေတြကို က်န္းမာ​ေရးစစ္​​​ေဆး​ေပးဖို႔လာ​ေလ့႐ွိတယ္​... တျခားအခ်ိန္​​ေတြမွာ​ေတာ့ သိပ္​မလာဘူး... သိပ္​မၾကာခင္ ​မင္​းတို႔လည္​း ​ေတြ႔ရ​ေတာ့မွာပါ... ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့ ဒီလကုန္ဆို ​ေျခာက္​လျပည္​့ၿပီ​ေလ..."

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now