245 27 0
                                    

သူ ​ေရခ်ိဳးရန္​ အကႌ် ခြၽတ္​လိုက္​​ခ်ိန္​ မွန္​ထဲမွတစ္​ဆင္​့ လက္​ေမာင္​းမွာျမင္​လိုက္​ရတဲ့ ဒဏ္​ရာကို ကိုင္​ၾကည္​့လိုက္​မိ​ေတာ့ ဟိုဆရာဝန္​ကို မဆီမဆိုင္​ သတိရသြားမိသည္​... သူ​ေခါင္​းကို တစ္​ခ်က္ခါရမ္​းပစ္​လိုက္​သည္​... သူအျခားသူတစ္​​ေယာက္​အ​ေၾကာင္​းကို ၾကာၾကာစဥ္​းစားဖို႔ အခ်ိန္​မ​ေပးႏိုင္​ သူ႔အတြက္​ အခ်ိန္​ကတန္​ဖိုး႐ွိသည္​...

သူ​ေရခ်ိဳးၿပီး ​အဝတ္​စားလဲလိုက္​သည္​... သူ​ေနထိုင္​သည္​က ဆိုးလ္​ၿမိဳ႕ ရဲ႕ ​ေခ်ာင္​က်က် ရပ္​ကြက္​တစ္​ခုက တိုက္​ခန္​းတစ္​ခုရဲ႕ ​ေခါင္​မိုးခန္​းျဖစ္​သည္​....

ဒီ​ေလာက္​​ေနႏိုင္​တာပဲ ကံ​ေကာင္​းလြန္​း​ေနၿပီ... ထို​ေခါင္​မိုးခန္​းက သူ႔တို႔ညီအစ္​ကိုႏွစ္​​ေယာက္​အတြက္​​ေတာ့ အ​ေတာ္​ကိုက်ယ္​လြန္​း​ေလသည္​... တစ္​ခုတည္​း​ေသာ အခန္​းမွာ​ေတာ့ hyungကို​ေန​ေစၿပီး သူက​ေတာ့ အျပင္​က မီး​ဖို​ေခ်ာင္​နဲ႔ တစ္​ဆက္​တည္​းျဖစ္​​ေန​ေသာ ဧည္​ခန္​းလို႔​ေျပာရမလား ထမင္​းစားခန္​းလို႔ပဲ သံုးနႈန္​းရမလား မသိတဲ့ ​ေနရာ​ေလးက​ေတာ့ သူအိပ္​ဖို႔အတြက္​လံု​ေလာက္​သည္​​ေလ...

မနက္​​ေစာ​ေစာ သတင္​းစာလိုက္​ပို႔တဲ့ အလုပ္​ကျပန္လာျပီး​ေတာ့ ​​​​ေနာက္ထပ္အလုပ္တစ္ခုကို မသြားခင္​​​​​​ hyungစားဖို႔အတြက္​ မနက္​စာလုပ္​​ေပးရန္​ သူျပင္​ဆင္​​​ေနလိုက္​သည္​...

"အငယ္​ေလးရယ္​ သြားစရာ႐ွိတာ သြားပါလား... hyungကိုယ္​့ဘာသာကိုယ္​လုပ္လိုက္​မယ္​..."

​ေဘးနံရံကို လက္​က​ေလး တစမ္​းစမ္​း​နဲ့ ေလ်ွာက္​လာ​ေနတဲ့ hyungအနားကို သူ​ေျပးသြားလိုက္ကာ hyungလက္​​ေမာင္း​တို႔ကို တြဲကိုင္​လိုက္​သည္​...

"Hyungရယ္​ ဘာလို႔ထြက္​လာတာလဲ အိပ္​​ေန​ေသးတာမဟုတ္​ဘူး... မို​း​ေတာင္​​ေသခ်ာမလင္​း​ေသးဘူး..."

"မိုး လင္​းတယ္​ မလင္​းဘူးဆိုတာ hyungနဲ႔မွ မသက္​ဆိုင္​တာပဲ အငယ္​​ေလးရယ္​..."

ခ်က္​ခ်င္​းကိုၿငိဳးက်သြားတဲ့ hyungမ်က္​ႏွာ​ေၾကာင္​့ သူစကားမွားသြားၿပီမွန္​းသိလိုက္​သည္​...

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now