139 24 0
                                    

"Arjushi... arjushiတို႔...."

Minhoနဲ႔ hyungလက္​​ေလးတြဲလို႔ ကမ္​း​ေျခက​ေနျပန္​လာတဲ့ လမ္​းမွာ သူတို႔​ေ႐ွ႕က​ေန သူတို႔ကို​ေခၚကာ အ​ေမာတႀကီး​ေျပးလာတဲ့က​ေလး​ေလးတစ္​​ေယာက္​...

"Arjushiတို႔ ျမန္​ျမန္​... ဟိုမွာ ဟိုမွာ​ေလ...."

အ​ေမာ​ေတာင္​မ​ေျဖႏိုင္​ပဲ သူတို႔လက္​ကို အတင္​းဆြဲ​ေခၚ​ေနတဲ့က​ေလး...

"သား​ေလး... ဘယ္သူ ​ဘာျဖစ္​လို႔လည္​း..."

"Soyu noona သတိ​ေမ့သြားလို႔ မာသာႀကီးက arjushiတို႔ကိုလာ​ေခၚခိုင္​းတာ...."

ထိုက​ေလးငယ္​၏ စကား​ေတာင္​မဆံုး​ေသးဘူး hyungက ​ေျပးသြား​ေလသည္​...

"Hyung!..."

Minhoတို႔လည္​း အ​ေနာက္​က​ေနအျမန္​လိုက္​ရ​ေတာ့သည္​....

Hyungက Soyu​ေလးကို Noonaနဲ႔တူလို႔ သိပ္​ခ်စ္​တာ အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့ နာမည္​ကို​ေတာင္​ Soyu noonaရဲ႕ နာမည္​ကိုပဲ ​ေပးထားတာ​ေလ...

Minhoတို႔​ေရာက္​သြား​ေတာ့ Soyu​ေလး ​ေဘးမွာထိုင္​​ေနတဲ့ မာသာႀကီးရဲ႕ မ်က္​ႏွာမွာလည္​း စိုးရိမ္​ျခင္​းတို႔က အျပည္​့...

"က​ေလး သမီး​ေလးကိုၾကည္​့​ေပးပါဦး..."

"Hyung စိတ္​မပူပါနဲ႔​ေနာ္​.... ကြၽန္​​ေတာ္​ၾကည္​့​ေပးပါမယ္​... မာသာ သမီးေလး ဘယ္​လိုျဖစ္​တာလဲ..."

"Soyu​ေလး ႏိုးလာ​ေတာ့ သားတို႔ကို႐ွာတယ္​... မ​ေတြ​႕​ေတာ့ သ႔ူကိုနႈတ္​မဆက္​ပဲျပန္​သြားပါတယ္​ဆိုၿပီး ငို​ေနရင္​းနဲ႔ သတိလစ္​သြားတာပဲ သားရယ္​..."

Minho သမီးေလးကို စမ္​းသပ္​ရင္​း မာသာႀကီးကို ​ေမးမိသည္​...

"Arr Nae... စိတ္​ပူစရာ​ေတာ့ မ႐ွိပါဘူး... ႐ုတ္​တရက္​​ေ႐ွာ့ခ္​ျဖစ္​သြားတာပါ..."

ႏွလံုးအားနည္​းတဲ့ သမီး​ေလးက ငိုတာမ်ားၿပီး ​​ေ႐ွာ့ခ္​ျဖစ္​သြားပံုရသည္​....

"က​ေလး သမီး​ေလးကို အခုခြဲစိတ္​​ေပးလို႔ရၿပီလား..."

"ရ​ေနပါၿပီ hyung... သမီး​ေလးလည္​း ခြဲစိတ္​ဖို႔ကို ခံႏိုင္​ရည္​႐ွိ​ေန​ေလာက္​ပါၿပီ..."

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now