㈡㈩㈧

91 10 0
                                    

*CEO Choi ​ေရာက္​​ေနတယ္​*လို႔ဝန္​ထမ္​းတို႔ရဲ႕ တီးတိုးစကားသံ​ေၾကာင္​့ သူ ျပံဳးလိုက္​မိ၏....

ခဏ​ေန ထမင္​းစားနားတာနဲ႔ သူနဲ႔လူႀကီး dateၾက​ေတာ့မွာ​ေလ....

"Francessco ဘာ​ေကာင္​းတဲ့ ကိစၥ႐ွိလို႔လဲ... မ်က္​ႏွာက ျပံဳး​ေနတာပဲ...."

တာဝန္​ခံ အ​ေမး​ေၾကာင္​့ သူ ထပ္​ျပံဳးလိုက္​မိၿပီး....

"Nae ႐ွိတယ္​ဆိုပါ​ေတာ့.... ကြၽန္​​ေတာ္​ ဒီ​ေန႔ ​ေန႔တဝက္​ဆင္​းမယ္​​ေနာ္​...."

"ဘာလဲ ​ေကာင္​မ​ေလးနဲ႔ dateလား...."

တာဝန္​ခံစကား​ေၾကာင္​့ အ႐ွက္​​ေျပ လည္​ဂုပ္​ကို ပြတ္​ရင္​း ရယ္​သာျပလိုက္​​ေတာ့သည္​...

*​ေကာင္​မ​ေလး​ေတာ့မဟုတ္​ဘူး.... ​ေကာင္​​ေလးနဲ႔ dateမွာ တာဝန္​ခံ​ေရ*ဟု​သာ စိတ္​ထဲက​ေျပာလိုက္​မိသည္​....

သူ အလုပ္​ စဝင္​,ဝင္​ျခင္​းမွာ​ေတာ့ အကပ္​နဲ႔ဝင္​လာတယ္​ ဘာညာနဲ႔ သူ႔ကို ဖိႏွိပ္​ၾက​ေပမယ္​့လည္​း လုပ္​တာၾကာလာ​ေလ သူ႔လုပ္​ရည္​ကိုင္​ရည္​ကို ျမင္​လာၾကၿပီး... ဘာမွမ​ေျပာၾက​ေတာ့ပဲ သူ႔ကိုလည္​း အရင္​ကထက္​ ပိုၿပီးခ်စ္​ခင္​လာၾကတယ္​....

"ကဲ ထမင္​းစားနားမယ္​​ေဟ့...."

တာဝန္​ခံ ​ေျပာလိုက္​တာန႔ဲ သူ လုပ္​လက္​စ​ေတြကို လက္​စသတ္​ၿပီး လူႀကီး႐ွိမယ္​့ ရံုးခန္​းကို အ​ေျပးသြားခဲ့သည္​....

လူႀကီး႐ွိ​ေနမယ္​့ ရံုးခန္​းတံခါးကို အသာတြန္​းအဖြင္​့ တစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​ကို ႐ိုက္​လိုက္​တဲ့အသံ....

*ျဖန္​း*

သူ အထဲမဝင္​ျဖစ္​ပဲ တံခါးဝက​ေန​ေခ်ာင္​းၾကည္​့မိ​ေတာ့.... ပါးတစ္​ဖက္​ကို ကိုင္​ကာ မဲ့ျပံဳးျပံဳး​ေနတဲ့ လူႀကီးနဲ႔ လူႀကီး ​ေ႐ွ႕မွာရပ္​​ေနတဲ့ ​ေခတ္​ဆန္​ဆန္​ အမ်ိဳးသမီးတစ္​ဦး...

"​ေမြးစားသားကမ်ား လူပါးဝလို႔... ငါ့ကို ျပန္​​ေျပာ​ေနတာ...."

​ေမြးစားသားလို႔​ေျပာခံရလိုက္​ခ်ိန္​မွာ နာက်င္​သြားတယ္​လို႔ ထင္​ရတဲ့ လူႀကီးရဲ႕ မ်က္​ႏွာ....

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now