㈢㈩㈡

97 14 0
                                    

"ကိုကို ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ​ေမးစရာ​ေတြ မ်ား​ေနမယ္​ထင္​တယ္​...."

အစည္​း​ေဝးခန္​းတစ္​ခုလံုးမွာ ခ်ာတိတ္​နဲ႔ သူႏွစ္​​ေယာက္​တည္​းသာ ထိုင္​က်န္​ရစ္​ခဲ့​ေလသည္​.....

သူ ​ေခါင္​းမၿငိမ္​့ရ​ေသးခင္​မွာပဲ ခ်ာတိတ္​က စကားဆက္​လာသည္​....

"ကိုကိုလို႔ပဲဆက္​​ေခၚမယ္​​ေနာ္​ ရတယ္​မလား..."

"ရ ပါ တယ္​...."

ရတာ​ေပါ့ ခ်ာတိတ္​ရာ ကိုယ္​တို႔က မခ်စ္​လို႔ လမ္​းခြဲၾကတဲ့သူ​ေတြမွ မဟုတ္​တာ.... အဲ့​ေလာက္​ထိ ​ေတာင္​းဆိုစရာမလိုပါဘူး....

"တကယ္​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ သိ​ေနခဲ့တာၾကာၿပီ ကိုကို.... ကိုကို မွတ္​မိ​ေသးလား စက္​ရံုကအျပန္​လမ္​းမွာ ကိုကို ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ကိုကို႔အ​ေၾကာင္​း​ေတြ​ေျပာျပတုန္​းက​ေလ.... ကြၽန္​​ေတာ္​​ေတာင္​ အဲ့ဒီက​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​နာမည္​​ေမးလိုက္​​ေသးတယ္​​ေလ...."

"အင္​း မွတ္​မိပါတယ္​...."

"ပထမ ကိုကို​ေျပာျပတဲ့ အခ်ိန္​တုန္​းက​ေတာ့ ငါတို႔​အ​ေၾကာင္​းနဲ႔တူလိုက္​တာလို႔ ​ေတြးမိ​ေသးတယ္​.... ဒါ​ေပမယ္​့ မဟုတ္​​ေလာက္​ပါဘူး​ေပါ့.... ကိုကို နာမည္​​ေတြ​ေျပာျပလိုက္​ခ်ိန္​မွာ​ေသခ်ာသြား​ေတာ့တာပဲ...."

"ဒါ​ေပမယ့္ ဘာလို႔ ဘာမွမ​ေျပာခ့ဲတာလည္​း သိလား ကိုကိုနဲ႔ ခြဲရမွာ​ေၾကာက္​လို႔... ကိုကို ​ေျပာထားတယ္​​ေလ သူတို႔ကို႐ွာ​ေတြ႔တာနဲ႔ အကိုနဲ႔ လက္​ထပ္​​ေတာ့မွာလို႔ဆိုတာ​ေလ.... အာ့​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​ မ​ေျပာပဲ ​ေနခ့ဲတာ... ၿပီး​ေတာ့ ကိုကိုတို႔ ဒီအ​ေၾကာင္​း​ေတြ စံုစမ္​းလို႔မရ​ေအာင္​လည္​း Kaiကို အကူညီ​ေတာင္​းၿပီး ပိတ္​ခိုင္​းထားခ့ဲတာ...."

ဒါ​ေၾကာင္​့လည္​း hyungစံုစမ္​း​ေတာ့ ​ေသသြားၿပီလို႔ သိခ့ဲရတာကိုး....

"ၿပီး​ေတာ့ ကိုကိုနဲ႔ လမ္​းမခြဲခင္​​မွာပဲ ဦး​ေလးparkက ​ေမးလာတယ္​.... သားက Lee Taeminမလားတဲ့.... ကြၽန္​​ေတာ္​ ျငင္​း​ေသးတယ္​ ငယ္​ငယ္​က ဒဏ္​ရာ​ေၾကာင္​့ ဘာကိုမွ မမွတ္​မိ​ေတာ့ပါဘူးလို႔လည္​း​ေျပာ​တယ္​.... အဲ့​ေတာ့ DNAစာ႐ြက္​ကို ယူလာၿပီး ျပတယ္​​ေလ.... ကြၽန္​​ေတာ္​ မသိ​ေအာင္​ စစ္​ထားခဲ့တာတဲ့... ​ေျပာ​ေသးတယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​က Ommaနဲ႔ သိပ္​တူတာတဲ့​ေလ.... အစား​အ​ေသာက္​နဲ႔ ပတ္​သတ္​ၿပီး ပါရမီပါတယ္​တဲ့... အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့လည္​း ဦး​ေလးparkက သတိထားမိသြားတာတ့ဲ​ေလ.... ​ေနာက္​ၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​ ျငင္​းမရ​ေအာင္​ထပ္​​ေျပာလာတာက....."

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now