㈩㈤

119 15 2
                                    

သမီးေလးကို ခြဲစိတ္ဖို႔ရက္ သတ္မွတ္ၿပီးၿပီမို႔ သူနဲ႔ hyungနဲ႔အတူျပန္လာၿပီး သမီးေလးကို လာေခၚျဖစ္သည္....

Soyu noonaကို သြားႏႈတ္မဆက္ခင္ အထုပ္အပိုးေတြကို ကားေပၚအရင္တင္ေနခ်ိန္ မာသာက သူတို႔ေဘးနားေရာက္လာၿပီး...

"ခ်က္ခ်င္းႀကီးျပန္ၾကေတာ့မလို႔လား... တစ္ရက္ေလာက္ထပ္ေနပါအုံးလား သားတို႔ရယ္..."

မခြဲႏိုင္ေသာမ်က္ဝန္းမ်ားျဖင့္ၾကည့္ေနေသာ မာသာ့ကို ေကာင္ေလးႏွစ္ဦးကလည္း ဝမ္းနည္းေသာမ်က္ဝန္းမ်ားျဖင့္ျပန္ၾကည့္ေနေလသည္...

"သမီးေလးကို ခြဲစိတ္ဖို႔က သန္ဘက္ခါ dateေပးထားတာေၾကာင့္ မျပန္လို႔မျဖစ္ဘူး... မနက္ျဖန္လည္း ေဆးစစ္တာေတြလုပ္ရဦးမွာ...."

"ဟုတ္ပါတယ္ မာသာ... သားတို႔မၾကာခဏလာလည္ပါ့မယ္ေနာ္.... hyung ကြၽန္ေတာ္တို႔ noonaကို သြားႏႈတ္ဆက္ရေအာင္..."

မာသာကို ေျဖသိမ့္ၿပီးေနာက္... noonaကို ႏႈတ္ဆက္ရန္ Minho hyungလက္ကို တြဲလို႔ ကမ္းေျခဘက္ထြက္ခဲ့သည္.... hyungလက္ထဲမွာေတာ့ သမီးေလး Soyuကို ခ်ီထားေလသည္....

"Noona... hyunnieလာတယ္... noonaနဲ႔မိတ္ဆက္ေပးမလို႔ ဒါက hyunnieရဲ႕ သမီးေလးေလ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္မလား..."

အလိုက္သိလြန္းတဲ့ သမီးေလးက hyungေပၚမွဆင္းကာ noonaကို ႏႈတ္ဆက္ေလသည္....

"အန္တီေလး သမီးနာမည္က Soyuပါ... ေတြ႕ရတာ ဝမ္းသာပါတယ္ေနာ္.... သမီးကိုလည္း Daddyတို႔လို ခ်စ္ေပးပါေနာ္...."

*noona... hyungအတြက္ စိတ္ခ်ေနပါေနာ္... သားေလ hyungအနားမွာ အၿမဲေနၿပီး ေစာင့္ေရွာက္ေပးပါ့မယ္...*

Minhoကေတာ့ စိတ္ထဲကေနသာ ႏႈတ္ဆက္လိုက္သည္....

"Hyung... ကြၽန္ေတာ္တို႔ျပန္ၾကရေအာင္... ဆိုးလ္အဝင္ မိုးခ်ဳပ္သြားရင္ သမီးေလးအတြက္ မေကာင္းဘူး..."

"အင္း ျပန္ၾကတာေပါ့ ကေလး..."

အျပန္မွာေတာ့ Minhoက သမီးေလးကို ခ်ီလို႔ ကားရွိရာသို႔ ေက်ာင္းဝန္းေလးသို႔ ျပန္ခဲ့ၾကသည္....

ဆိုးလ္သို႔ အျပန္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္မွာေတာ့ hyungက ကားေမာင္းၿပီး Minhoနဲ႔ သမီးေလးကေတာ့ ကားအေနာက္ခန္းထဲမွာ အတူထိုင္ကာ ေဆာ့ကစားေပးရင္း... အခ်ိန္ၾကာလာေတာ့ သမီးေလးက ပင္ပန္းလို႔ထင္သည္... Minhoရင္ခြင္ထဲမွာ အိပ္ေပ်ာ္သြားေလသည္...

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now