220 26 8
                                    

"​ေကာင္​​ေလး အစ္​ကိုတို႔ျပန္​ရင္​ လိုက္​ခဲ့ပါလား မင္​း​​ေတာင္း​သ​ေလာက္​​ေပးမယ္​​ေလ..."

"ဟင္​့အင္​း... ကြၽန္​​ေတာ္​က အဲ့လို လုပ္​တဲ့သူမဟုတ္​ဘူး... ကြၽန္​​ေတာ္​ကို လႊတ္​ပါ..."

"​ေကာင္​​ေလးက လိမၼာပါတယ္​... စကားနား​ေထာင္လိုက္​ရင္​ ပို​ေကာင္​းမွာ..."

Taemin ဧည္​့သည္​မွာတဲ့ ဝိုင္​ကို စားပြဲ​ေပၚခ်​ေပးရင္​းမွ တစ္​ဖက္​ စားပြဲဝိုင္​းတြင္​ အသားျဖဴျဖဴ ခပ္​ပိန္​ပိန္​​ ဝန္ထမ္း​​ေ​​ကာင္​​ေလးကို မူး​ေနတဲ့ဧည့္သည္ သံုး​​ေ​ယာက္​က ဝိုင္​းဆြဲ​ေနၾကသည္​ကို သူျမင္​လိုက္​ရသည္​.... ​​

ထို​ေကာင္​​ေလးက ႐ုန္​း​ေန​ေပမယ္​့လည္​း အခ်ည္​းအႏွီး... တစ္​ခါတစ္​​ေလ မူးတဲ့သူက ပိုအားသန္​တယ္​ဆို​ေပမယ္​့... ထို​ေကာင္​​ေလးက လိုအပ္​တာထက္​ပိုၿပီး weakျဖစ္​​ေနတဲ့ပံုမ်ိဳး...

ဒါမ်ိဳး​ေတြက clubမွာၾကံဳ ​ေနက်ျဖစ္​တာ​ေၾကာင္​့ မထူးဆန္​း​ေတာ့ သူ​ေတာင္​ ဒီclubမွာ လုပ္​ခဲ့တဲ့ တစ္​လအတြင္​း ဒါမ်ိဳးကို သံုး​ေလးႀကိမ္​မကၾကံဳဖူးၿပီးၿပီ​ေလ...

ထို​ေကာင္​​ေလးၾကည္​့ရတာ အသစ္​ျဖစ္​ပံုရသည္​ အခုမွၾကံဳဖူးတာ​ေၾကာင္​့ ထိတ္​လန္​႔​ေနပံုပဲ... သူၾကည္​့​ေနတာ ျမင္​သြားပံုရတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးက သူ႔ကို အကူ​အညီ​ေတာင္​းဟန္​ၾကည္​့လာ​ေလသည္​...

သူမ်က္​ႏွာလႊဲဟန္​လုပ္​လိုက္​​ေပမယ္​့ ပိုၿပီးဆိုးလာတဲ့ မူး​ေနသူ​ေတြ... ႐ုန္​းကန္​​ေနတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးကိုလည္​း ထိကပါးရိကပါးလုပ္​​ေနသည္​မွာ ျမင္​မ​ေကာင္​း... ၿပီး​ေတာ့ ဝန္​ထမ္​းအခ်င္​းခ်င္​းလည္​း ျဖစ္​​ေနတာ​ေၾကာင္​့ သူ ဆက္​ျကည့္မ​​ေနႏိုင္​​ေတာ့ပဲ အဲ့ဒီဝိုင္​းကို ​ေလွ်ာက္​သြားလိုက္​သည္​...

"ဧည္​့သည္​... ဘာမ်ားလိုအပ္​လည္​းမသိဘူး..."

သူ အျပံဳးတို႔ျဖင္​့ အခ်ိဳသာဆံုးလုပ္​ကာ​ေမးလိုက္​​ေတာ့... မူး​ေနတဲ့ သံုး​ေယာက္​လံုး ​ေကာင္​​ေလးကို ဆြဲထားရင္​းနဲ႔ပဲ သူ႔ကို ၾကည္​့လာၾကသည္​...

"ဝိုး ဒီတစ္​​ေယာက္​က ပိုမိုက္​တယ္​... မိန္​းခ​ေလး ႐ုပ္​နဲ႔ ​ေခ်ာ​ေခ်ာ​ေလးကြ..."

Reflection [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now