Днес е петък - денят на страшният Съд! Дам, нямам особено голямо желание да стана от леглото...
И все пак нахалните лъчи на слънцето ме накараха... Станах и се приготвих за тръгване към сградата, в която трябва да прекарам няколко часа - Адът, или по-известен като училището...
Отидох в кухнята за "закуска", поздравих родителите си и преди да изляза Рей ми напомни, че той ще ме вземе.
По пътя изядох ябълката. В класната стая отново беше празно, но не за дълго...
Онзи досадник връхлетя в стаята с гръм и трясък. Боквално! Отвори вратата, а тя се удари в стената.
-Нат, тук съм! - изкрещя с все сила и дотича до мен.
-По-тихо, идиот такъв! - ударих му плесница през врата.
-Ох! - измрънкна и си разтри удареното място.
Той седна до мен и ме прегърна... Доста силно...
-Повече няма да те оставям! Липсваше ми! - изписка и ме пусна.
-Вчера се видяхме, идиот.. - ударих го леко по рамото.
Докато се усетя стаята беше почти пълна и.. онези три момичета отново са тук.
-Е, Дани? Имаш ли отговори за въпросите ми? - попита с фалшива усмивка.
-Да, имам, първо-остави ме намира. Второ-не те харесвам. И трето-вече си имам човек. - той заговори със сериозен тон. Това е рядко явление.
-О, и коя е касметлийката? - попита момичето отляво.
-Не съм длъжен да ви казвам, сега се разкарайте. - той се извъртя към мен и подпря главата си на дланта си.
-Ъгх, добре! Но няма да се предам, докато не разбера коя е! - трите си тръгнаха и веднага усмивката на Дàниел се върна.
-И.. за какво става дума? - любопитството надделява.
-Не е важно! - щях да продължа да настоявам, ако часът не беше започнал.
___________________
И.. просто, късмет в училище (^_^°)
Дøвũждąнë~
YOU ARE READING
Guilty without Fault (bxb)
Short Story"Всяка сутрин се събуждам с онова чувство на вина, без да знам защо." Аз съм Натаниел и в тази история ще ти разкажа как живота ми се промени благодарение на него.