Прекарахме цялата събота заедно. Този досадник беше като пиявица, залепена за мен и изпиваща кръвта ми.
Бяхме излезли навън и обикаляхме по улиците. Минахме покрай един магазин с бонбони и идиота реши да се прави на дете. Взе си от онези дъгисти карнавални близалки.
След това отидохме в парка. Там игра с малките деца, а аз просто седях на една пейка и го наблюдавах, редом с родителите на децата. Чувствах се като детегледач...
После минахме покрай продавач на захарен памук. Той си взе розов, а покрай пейката на която бяхме мина възрастна жена с куче. Да, той го галеше цели 15 минути...
След това прекарахме няколко часа в тях. Майка му каза, че имала работа в съседния град и няма да я има за няколко дни. Двамата решиха, че това бебе ще спи у нас.
Задачата да съобщим на родителите си се падна на Рей. Каза им, че Дàниел му е близък приятел и родителите му патуват за няколко дни.
Разбира се, те се съгласиха. В момента бяхме на масата. Обикновенно се храня отделно от тях, но заради Дàниел вечеряхме като семейство.
-Е, Дàниел? Харесва ли ти тук? - заговори майка ми с нежен глас. Не съм чувал този глас от както бях малък...
-Да, госпожо! Тук се чувствам като у дома. - той се усмихна и изяде още едно пърче от рулото стефани на майка ми.
-Предлагам да спиш в стаята на Натаниел, а той ще остане на дивана. - каза баща ми без дори да ме погледне.
-Няма нужда, ще се разберем. - Дàниел се усмихна и ме погледна.
Аз просто кимнах и продължихме с вечерята, разбира се, имаше и няколко безмислени разговори, в които не участвах.
След като родителите ни се оттеглиха за нощта, аз, брат ми и Дàниел останахме да гледаме някой страшен филм.
Към 01:30 вече решихме да си лягаме. Рей влезе в своята си стая, а аз трябваше да се бия с Дàниел, за да решим кой да е на леглото.
-Стаята си е моя, леглото също. Ти спи на пода! - казах твърдо.
-Аз съм ти гост! На земята ли ще ме оставиш? - попита с жален тон.
-Да. - кимнах.
-Защо просто не си споделим леглото? За теб е едната половина за мен другата. - вече ми се спи прекалено много, за да мисля.
-Просто.. остави ме да спя, ясно? - отидох до банята да си измия зъбите.
Когато се върнах Дàниел вече беше легнал. Изгасиха лампата и легнах с гръб към него.
-Ъм... Нат, з-защо си гол? - попита в тъмното.
-Не съм гол, обичам да спя по бельо, но заради теб съм по къси гащи. (мале хд)
-Поласкан съм. - чух лек смях и усетих как гърба му се докосва до моя.
-И не прави нищо странно докато спя, перверзник такъв... - изсъсках и затворих очи.
-Няма, спокойно. Лека нощ Нат!
-Лека... Дани...
_____________________________
Дøвũждąнë~
YOU ARE READING
Guilty without Fault (bxb)
Short Story"Всяка сутрин се събуждам с онова чувство на вина, без да знам защо." Аз съм Натаниел и в тази история ще ти разкажа как живота ми се промени благодарение на него.