След като се преобух с анцуг и някаква тениска слязох долу. Всички бяха на масата и ядоха палачинки.
-Добро утро... - казах тихо и седнах до Дàниел, който се отмести малко по-далеч от мен.
Не получих отговор от никой. На масата цареше тишина - нещо необичайно, когато имаме гости.
-Как спа Дàниел? - майка ми разчупи тази неловка тишина.
-Нямаше проблеми, с Нат си разделихме леглото. - усмихна се на майка ми и отпи от портокаловия сок.
-Ясно... - отвърна майка ми и отново ни налегна тишина.
-Днес на работа ли сте? - попита Рей разчупвайки отново тишината.
-Да, ще се върнем утре вечер. - отговори баща ми и стана от масата, оставяйки чинията си в мивката.
-Ние ще тръгваме. Рей, ти командваш. И умната, ясна ли съм? - Каза майка ми, обличайки якето си.
-Да, мамо. - отговори Рей и се усмихна.
След около 10 минути аз, Рей и Дàниел останахме сами в къщата.
-И така... - Рей кръстоса крака и се обърна към нас - да има да ми кажете нещо?
-Не. - отговорих и продължих да се храня с палачинки с шоколадов пълнеж.
-О, стига Нат! Та вие двамцата се целунахте, а ти се държиш сякаш нищо не е станало! Защо така? - понякога брат ми се държи като ученичка...
-Дàниел ми каза да забравя за случилото се. - погледнах към прозореца, наистина е ветровито...
-И ти просто така ще забравиш? Това беше целувка! Не може да забравиш толкова лесно за нещо подобно! - той започна да крещи и размахва ръце.
-Той ми каза да забравя и аз ще забравя, ясно? - и аз повиших леко тона.
-Дани не е имал това в предвид! Нали? - той се обърна, за да погледне Дàниел.
-Не знам, всичко стана прекалено бързо... - той се почеса зад врата.
-Ама хареса ли ти? - попита Рей с нетърпение.
-Ами...
-Добре, разбирам! Трябва ви малко време да го усмислите и да поговорите насаме, нали? -Рей се подсмихна.
-Какво си намислил? - погледнах го преценяващо.
-О, нищо лошо! Просто ще ви оставя сами за малко. Да си поговорите, да се изясните, това-онова. - той тръгна да става.
-Нали трябваше да отговаряш за нас? - попита Дàниел с повдигнати вежди.
-Затова ще ви дам някои правила! 1 - не чупете нищо. 2 - не канете гости. 3 - стойте постоянно заедно и 4 - не мачкайте чаршафите!
-Да не мачкаме чаршафите ли? Какво имаш в предвид? - не, не блафирам. Не знам какво значи.
-О, не се прави на ударен! Искам да кажа, да не се изчукате докато сте сами.
-По-добре бягай докато можеш... - процедих през зъби.
-Ще се върна утре сутринта! Пазете се! - той се усмихна и изхвърча от къщата.
Погледнах към Дàниел, който не беше казал и думичка. Лицето му беше порозовяло, очите му бяха упулени и гледаше в нищото.
Щракнах с пръсти пред лицето му и той като по команда се съвзе, като подскочи леко на стола.
-С-съжалявам! - той стана и взе празните чинии от масата. Постави ги в мивката и започна да ги мие една по една.
____________________
Wattpad обича да трие глави :')
Дøвũждąнë~
YOU ARE READING
Guilty without Fault (bxb)
Short Story"Всяка сутрин се събуждам с онова чувство на вина, без да знам защо." Аз съм Натаниел и в тази история ще ти разкажа как живота ми се промени благодарение на него.