Събудих се от досадната аларма, настроена за 06:15. Побързах да я изключа, за да не събуди Дàниел.
След като я изключих се отпуснах отново. Изтръпнах щом усетих ръце да се увиват около тялото ми.
-Добро утро и на теб... - съненият му глас прозвъня в ушите ми.
-Добро да е... - обърнах се с лице към него.
Очите му бяха затворени, дишаше леко през разтворените си устни, а косата му стърчеше навсякъде.
-Ставай вече! - сръчках го в ребрата.
Той издаде недоволен звук и ме придърпа още към себе си, заравяйки главата си в косата ми.
-Искам да спим още! - измрънка. Той веднага затегна хватката си около тялото ми щом се опитах да се измъкна.
-Днес сме на училище. Трябва да ставаме. - измърморих и пак го сръчках.
-Добре де! Само спри да ме ръчкаш! - той повиши леко тон и ме пусна.
Изправи се в седнало положение и потъпка очите си, след това се прозя.
-Ама защо ме събуди толкова рано?! 06:30 е! - той измрънка.
-Млъквай и ставай! - издърпаха одеялото от ръцете му.
-Предполага се, че сега трябва да се държиш по-мило с мен... - измрънка и се протегна, след като вече стана от леглото.
-Мечтай си! - изсъсках и си облякох нещо набъздо. - закуската ще е готова до десет минути.
И половин час по-късно вече вървяхме към училището един до друг, с хванати ръце и преплетени пръсти.
Добре, че няма много хора толкова рано...
____________________________
Петък 23:51
Отново се справих със срока ;)
YOU ARE READING
Guilty without Fault (bxb)
Short Story"Всяка сутрин се събуждам с онова чувство на вина, без да знам защо." Аз съм Натаниел и в тази история ще ти разкажа как живота ми се промени благодарение на него.