Deel 20

341 11 105
                                    

POV: Jin
'Taehyung!' Roep ik kwaad maar hij gooit de deur al dicht. Ik loop naar de deur en wil achter hem aanlopen maar Vienna begint te huilen, eerst troosten dan maar. 'Hobi, ga achter hem aan en zoek uit wat er is.' Beveel ik hem. 'Hey, alles ok?' Vraagt Jungkook haar en wrijft over haar rug. 'Wat heeft hij tegen mij?' Vraagt ze meer aan zichzelf dan aan ons. 'Geen idee, er zal wel niks zijn.' Zegt Namjoon. 'Waarom doet hij zo?' Vraag ik mezelf af. 'Het is niks, hij heeft waarschijnlijk zijn dag gewoon niet.' Sus ik haar en geef haar de doos met tissues, ze begint haar tranen te drogen en snuit haar neus. 'Gaat het al wat?' Vraagt Jungkook haar als ze gestopt is met wenen. 'J-ja het gaat.' Zegt ze en Jungkook trekt haar in een knuffel, allen kijken we hen verward aan. Ik snap Taehyung zijn gedrag nu, Jungkook toch... Waar ben je mee bezig? 'Namjoon, Jimin en Yoongi keuken nu.' Zeg ik en ga naar de keuken ze kijken me vreemd na. 'Nu.' Herhaal ik en ze snellen naar me toe, Yoongi helpt Jimin met zijn krukken. 'Hebben jullie het al door?' Vraag ik hen. 'Wat bedoel je hyung?' Vraagt Yoongi. 'Jungkook knuffelt het nieuwe meisje, Y/N heeft telkens gekeken als ze iets hoorde. Ze gaat naar boven en even later komt Taehyung boos tegen het meisje naar benden. Valt den euro?' Zeg ik op fluistertoon. 'Y/N, ze zal het gezien hebben.' Fluistert Namjoon. 'Volgens mij wel.' Antwoord ik hem. 'Ik zal eens met haar gaan praten.' Stelt Namjoon voor.  'Goed idee Hyung.' Zegt Jimin. Namjoon knikt en gaat naar boven. Wij 3 gaan dan terug naar Jungkook en Vienna. 'Dus, hoe zit het tussen jullie?' Vraagt Jimin ik geef hem een stootje tegen de ribben. 'Wat?' Fluister-roept hij naar me. 'Euh...' is het enige dat Jungkook zegt.

POV: Jungkook
'We zijn vrienden, denk ik toch.' Zegt Vienna, wat is die pijn nu toch? Ik laat niks van emotie zien. 'Toch?' Vraagt ze twijfelend. Het voelt alsof ik recht in het hart gestoken ben, het doet pijn...? 'J-ja, vrienden.' Zeg ik en zet me recht. 'Ik ga even een luchtje scheppen.' Zeg ik en stap richting de deur. Mijn hand wordt vastgegrepen. Jin? 'Gaan we dus mooi niet doen?! Je bent daarnet al weggeweest voor ik weet niet eens hoe lang en het is donker en koud buiten! Veel te gevaarlijk! Tae en Hobi zijn ook al weg! 2 is genoeg!' Roept hij kwaad naar me ik knik een beetje geschokt en zet me neer in de zetel. 'S-sorry.' Fluister ik. Jin zucht en zet zich naast me neer. Hij legt zijn hand op mijn schouder. 'Niet gemeen bedoeld, het is te gevaarlijk nu buiten. Neem wat rust nu, ga anders gaan slapen.' Zegt hij en ik knik en ga naar boven.

POV: Y/N
Ik geniet van de warme stralen water die over me heen vloeien. Tae had gelijk het doet deugd, het lucht echt op. Ik zet de douche uiteindelijk af en doe mijn ondergoed aan. Ik doe de badkamerdeur open en zie de hoodie van Tae liggen. 'Dankje TaeTae.' Zeg ik luidop en neem de trui stevig vast. Ik doe de trui snel aan en de mouwen komen veel te lang, de trui komt als een kleedje voor me maar toch doe ik er een shortje onder aan. Ik zing het zelfverzonnen liedje van eerder weer. Ik kom aan bij de laatste strofe.

'Feeling lost
Losing hope
Ready is the necklace, that is looking like a rope'

De deur wordt geopend als ik het laatste woord zing. 'NIET DOEN!' Roept Namjoon die binnen gerend komt. Ik schrik en kijk hem geschokt aan. 'Geen zelfmoord plegen!' Roept hij, ik hoor anderen de trap op stormen. Jimin, Yoongi en Jin staan in de deuropening. 'Zelfmoord?!' Roept Jin vragend uit. Ik hoor nog mensen de trap op stormen, het zijn Jungkook en zijn nieuwe 'vriendin'. Geen Taehyung? Hobi? 'D-dat was ik niet van plan...' fluister ik. 'Wel je zong alsof je op het punt stond om het te doen.' Zegt Namjoon en zucht een beetje opgelucht. 'N-nee, ja, dat is gewoon een liedje dat ik gemaakt had een tijdje terug.' Zeg ik stilletjes. Namjoon komt op me af en knuffelt me, geschokt kijk ik even voor me maar knuffel hem dan terug.  'Doe dat nooit, alsjeblieft.' Fluistert hij me en ik begin zachtjes te huilen. 'Ik zal het niet doen, Joonie.' Fluister ik terug. 'Laten we ze even alleen laten.' Zegt Jin en geeft me een aanmoedigende knik, hij sluit de deur en Namjoon laat me los. 'Ja, sorry dat ik zo binnenstormde zonder te kloppen ik dacht echt dat je zelfmoord wilde plegen.' Zegt hij en ik zucht. 'Sorry dat ik je zo heb laten schrikken.' Zeg ik en glimlach smalletjes naar hem. 'Waarom kwam je eigenlijk naar me toe?' Vraag ik en hij zucht. 'We vermoeden dat jij iets te maken hebt met hoe Tae deed tegenover Vienna..' begint hij zachtjes. 'Heb je het op Jungkook zijn nieuwe vriendin?' Vraag ik lichtjes geïrriteerd, het valt hem op en hij begint zachtjes te lachen. 'Vriendin? Ja als in de vrouwelijke versie van een vriend.' Zegt hij ik kijk hem vreemd aan. 'Ze knuffelden.' Zeg ik zachtjes. 'Wat hebben wij net gedaan?' Vraagt hij me, retorische vraag. Duidelijk.

It Just HappenedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu