Deel 22

276 11 49
                                    

POV: Namjoon
Ik ben al redelijk vroeg op en ga naar beneden. 'Ik dacht al dat ik iemand de trap hoorde afkomen.' Zegt Jin die naar me glimlacht. 'Jij bent al wakker?' Vraag ik hem met een glimlach. 'Ja al even, ik heb al wat ontbijt gemaakt.' Zegt hij en geeft me een bord waar een omelet op ligt. 'Was jij niet wakker gebleven om te wachten tot de anderen thuis waren?' Vraag ik hem als we ons samen in de zetel zetten. 'Ja, ik heb Hobi nog weten thuiskomen, rond 23u was dat ergens.' Zegt hij me. 'En je bent nu al wakker?! En de rest?' Vraag ik hem. 'Ik ben daarna in mijn bed gegaan wees gerust, ik ben net in hun kamers gaan kijken en iedereen ligt nog vredig te slapen. Wel vreemd, Jimin was verdwenen. Dus ik heb eigenlijk geen idee waar hij is maar wilde nog niet alarm slaan.' Zegt Jin me en ik knik. 'Weetje...' begin ik, hij kijkt me verward aan. 'Dit is echt heerlijk.' Zeg ik met een glimlach en wijs met mijn vork naar mijn eten. Een glimlach verschijnt ook op zijn gezicht. 'Dankje en graag gedaan.' Zegt hij blij. 'Maar over Jimin, waar is hij?' Vraag ik hem, schouderophalend antwoord hij me: 'Geen idee.' Vreemd...

POV: Jimin
Langzaam open ik mijn ogen. Ik voel haar ademhaling in mijn nek, het kriebelt een beetje. Haar haren liggen warrig heen en weer, het is schattig op 1 of andere manier. Haar hoofd rust nog steeds op mijn borstkas net zoals haar hand. Ze ligt rechts van me en haar rechtse been ligt over mijn benen heen. Ze ligt zo vredig, ik wil haar niet wakker maken. Maar als ik blijf liggen en ze wordt wakker is er de kans dat ze misschien vergeten is dat ze het zelf heeft gevraagd en paniekeert. Voorzichtig probeer ik haar been van me af te leggen, ik hef het op en zelf legt ze het bovenop haar andere been. Langzaam schuif ik onder haar vandaan zodat haar hoofd op het kussen terecht komt, ik geef haar een zachte zoen op haar voorhoofd. Ik wankel naar de deur toe en open hel zachtjes. Ik stap buiten en sluit de deur zo voorzichtig mogelijk, ik draai me om. Hobi staat voor me, hij kijkt me verward aan. 'Wat dee-.' Begint hij, ik kap hem af. 'Shhhht.' Zeg ik en hou mijn vinger voor mijn mond. Meteen zwijgt hij, ik stap snel naar mijn kamer met mijn krukken. Ik sluit de deur en laat me voor even op bed vallen. Ik maak me zo snel mogelijk klaar en ga naar beneden. Het gaat lastig op de trap om niet te vallen, na 2 trappen en me bijna misstapt te hebben zie ik Namjoon van beneden bij me komen. Hij ondersteund me en zorgt dat ik veilig beneden kom. 'Dankje hyung.' Zeg ik en zet me neer in de zetel. 'Hoe laat waren Y/N en Taehyung thuis?' Vraagt Jin me. 'Rond 23u ook ongeveer.' Antwoord ik hem. Hij knikt en kijkt Namjoon aan. Ze schenken elkaar verschillende blikken, ik begrijp niet echt waar ze heen willen daarmee. Namjoon knikt uiteindelijk gefrustreerd en zucht. 'Waar was je eigenlijk? Je was niet in je eigen kamer.' Vraagt hij me, ik slik en wil antwoorden maar. 'Waarom kwam je nu uit de kamer van Y/N?' Vraagt Hobi die net beneden is gekomen. Ik slik opnieuw. 'Duidelijk.' Zegt Jin. 'Wat deed je daar?' Vraagt Namjoon. 'Hyungs rustig, ze had een nachtmerrie en ik kalmeerde haar. Ze wilde toen dat ik bleef dus dat deed ik, ik heb gewoon bij haar geslapen er is niks gebeurt.' Antwoord ik en ik hoor Jin opgelucht zuchten. 'Heb je bij mij in bed geslapen?' Vraagt Y/N die nu op de laatste trede staat. 'Je had het me gevraagd.' Zeg ik zachtjes en kijk beschaamd weg. 'En je hebt dat echt gedaan?' Vraagt ze dan, langzaam knik ik. De anderen volgen alles aandachtig mee als ramptoeristen terwijl dit maar een simpele woordenwisseling is. Ik kijk nog steeds naar beneden en voel dan 2 armen om mijn nek heen. Ik kijk snel op en zie dat Y/N me knuffelt. 'Dankje, dat had ik echt eens nodig.' Fluistert ze in mijn oor, ik voel dat ik rood aanloop. 'Geen probleem.' Zeg ik en ze zet zich naast me neer. 'Dus, ontbijt?' Vraagt Jin om de stilte erna te verbreken. 'Ja, ik heb trek.' Zegt Y/N terwijl ze hevig knikt. 'Voor mij ook.' Zeg ik lachend om Y/N's relatie. 'Jaaaaaa! Eten! Ik rammel!' Roept Hobi enthousiast zoals altijd. Even later geeft Jin ons elk een bord met een omelet op. Vol afwachting kijkt hij ons aan. 'Wow! Dit is echt lekker!' Zegt Y/N vrolijk. 'Dankje!' 'Echt super, heb je nog?' Vraagt Hobi. 'Ja, voor de anderen, niet meer voor jou.' Zegt Jin geniepig. 'Het is echt weer lekker, zoals altijd.' Zeg ik en hij knikt dankbaar. 'Laten we de anderen wakker maken zodat ze ook kunnen eten!' Roept Y/N enthousiast en wrijft gemeen in haar handen. 'Jaaaaa!' Roept Hobi blij. 'Ik daag je uit om Yoongi wakker te maken.' Zeg ik al lachend. 'Ik pas.' 'Ik ook.' 'Ik pas ook ik weet wat de gevolgen zijn als je hem wakker maakt dus nee bedankt en tot ziens.' Zeggen de 3 jongens en ik kijk Y/N aan. 'Wat zeg je ervan?' Zeg ik en grijs. 'Wat krijg ik als ik durf?' Vraagt ze geniepig. 'Een kus?' Vraagt ze en nu grijnst zij terwijl ik haar geschokt aankijk...

[ AYO ladies and gentleman! Het is nu dus 4:00 en ik kan niet slapen dus heb ik maar besloten om een nieuw deeltje online te zwieren! I dont know whats wrong with me but I'm weak. Doesn't matter at all... Enjoy and probbably Good Morning! Xxx]

It Just HappenedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu