Deel 40

217 14 138
                                    

POV: Jimin
Ik open traag mijn ogen en kijk vermoeid rond. Ik zie de toestellen die allerlei dingen aangeven. Ik zie het licht dat af en toe knippert. Ik zie het ziekenhuisbed met de witte dekens. En ik zie de zetel met een slapende Yoongi en Hoseok op. 'Hoseok? Hoseok..?' Fluister roep ik. Hij opent langzaam zijn ogen en kijkt rond. Als hij mij ziet glimlacht hij en kruipt onder Yoongi vandaan die op zijn schouder lag te slapen. 'Wat is er gebeurt?' Vraag ik hem en hij lacht even. 'Je hoorde Luke praten en bent uiteindelijk gepanikeerd, je kreeg een hartaanval. Nadat je stabiel was heb ik gehoord dat je wakker geworden bent en paniekeerde. Ze hebben je een verdoving toegediend.' Legt hij uit en ik zucht. 'Fijn, gedrogeerd in het ziekenhuis.' Mompel ik en hij lacht nog meer en luider. 'Moet je nu echt altijd zo luid lachen?' Klaagt Yoongi. 'Waar zijn de anderen eigenlijk? Yoongi is degen waarvan ik het minst verwacht om vrijwillig in een ziekenhuiszetel te slapen.' Zeg ik en hij rolt met zijn ogen. 'Wel waar zijn ze?' Vraag ik opnieuw. Ze kijken naar elkaar en wisselen een paar blikken. Hoseok zucht en komt op de rand van het bed zitten. 'Ze weten waar Y/N is en zijn haar gaan proberen redden.' Zegt hij rustig. 'Y/N? Jullie weten waar ze is? Dan moet ik naar haar toe! Ik moet haar helpen! Haar redden!' Roep ik en probeer uit het bed te komen maar Hoseok en Yoongi duwen me weer neer.

'Kalmeer voor ze je weer komen drogeren, iets wat ik maar al te graag eens wil meemaken want je sliep als een baksteen.' Zegt hij lachend. Ik zucht en leg me neer. 'Al nieuws?' Vraag ik en nu zuchten zij. Ze schudden beiden hun hoofd en zetten zich terug neer. Ze proberen wat met me te praten om me aan iets anders te laten denken maar dat lukte niet echt.

POV: derde persoon
Minho had bijna alles samengepakt nadat hij Minji met een klap tegen de muur bewusteloos sloeg.

Hij vertrouwt helemaal niemand meer en besluit om alleen te vertrekken met Jackson en Y/N. Hij zorgt dat iedereen weg is en dat nu enkel Y/N nog zonder op te vallen achterin het busje moet belanden.

Hij zou haar graag verdoven maar hij weet dat het ook haar pijn wegneemt voor de komende uren en dat wilt hij haar niet gunnen. Hij besluit om haar bewusteloos te laten slagen door Jackson als hij klaar is met haar.

Hij plant niet om met haar naar bed te gaan, nu toch nog niet, maar hij overweegt nog de mogelijkheden. Hij laat Jackson haar eerst breken, als ze begint mee te werken in de kus kan hij verder gaan. Als hem dat is gelukt zonder een stoot te krijgen betekent het dat ze gebroken is en dat ze helemaal van hem is erna.

Hij steekt zijn geweer goed in zijn broek en voor de zekerheid of voor de fun steekt hij ook een mes in zijn laars. Als Y/N nog maar de kleinste kick durft te geven naar hem toe zal hij harteloos reageren en zorgen dat ze doodsbang van hem wordt. Eens hij zijn tassen heeft gepakt en ze neerzet op de grond beneden gaat hij richting de kelder. Daar ziet hij hoe Y/N Jackson voor de zoveelste keer wegduwt, hij zucht en stapt naar hen toe. Minho trekt Jackson achteruit en Y/N kijkt hem bang aan. Hij hurkt voor haar neer en ze probeert zo ver mogelijk van hem weg te kruipen. Haar hoofd gekanteld met haar ene wang tegen de muur, hij wrijft over haar andere wang en ze begint te huilen.

'Ik snap wel waarom Jimin zo verliefd op je was, ik kan mijn handen ook amper van je afhouden.' Grijnst hij. 'Inpakken jij, de anderen zijn al weg. Jij gaat met mij en deze schoonheid mee.' Zegt Minho en kijkt naar Jackson die knikt en verdwijnt naar zijn kamer om zijn spullen samen te nemen. Y/N haar tranen stoppen maar niet en haar ademhaling blijft versnellen.

'Wij twee gaan het nog heel leuk hebben samen.' Mompelt Minho als hij aan haar ene arm komt om hem los te maken maar in plaats van dat meteen te doen, neemt hij gebruik van de situatie. 'Waarom zet je je niet eens recht?' Vraagt hij met een grijns en trekt aan de ketting waardoor haar armen omhoog getrokken worden en ze snel recht krabbelt. Haar handen hangen boven haar, het maakt haar nog machtelozer dan ze al was.

It Just HappenedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu