Deel 26

273 13 47
                                    

POV: Y/N
Na even in de auto te zitten komen we aan bij Bighit. Ik voel me al nerveuzer worden, wat als hun manager van gedachten veranderd? Wat als ik niet meer met hen mag omgaan? Jimin komt naast me lopen en grijpt mijn hand vast. Ik kijk hem aan en hij glimlacht lief naar me. 'Komt wel in orde.' Fluistert hij en geeft me een snelle kus op mijn wang. 'Dankje.' Fluister ik terug. Hij laat mijn hand weer los en Tae komt ook naast me lopen. 'Als hij je weer wilt zien dansen, dans je dan weer met mij?' Vraagt hij met zijn rechthoekige glimlach op zijn gezicht te zien. 'Als dat is wat hij wilt zien dan wel ja, hij zal dan wel iemand toewijzen zeker? En welk dansje moet ik dan dansen? Ik ken er amper?' Zeg ik dan paniekerig als ik realiseer dat het niet kan goed komen zo, ik ben helemaal niet voorbereid. 'Rustig maar, ten eerste, als hij zo onder de indruk was zal het zeker en vast betekenen dat je echt talent hebt. Ten tweede, dat zal hij wel begrijpen, mocht het zijn geeft hij je wel oefentijd.' Zegt Namjoon met een geruststellende glimlach. 'Dankje Joonie.' Lach ik, zijn glimlach vergroot en dan komen we al aan bij hun oefenruimte waar de manager staat te wachten. 'Daar zijn jullie al.' Zegt hij vrolijk. We buigen alle 8 naar hem. 'Dus daar is de mystery girl met de geweldige talenten.' Zegt hij als hij naar me komt toegestapt. 'Dit is Li Y/N, een goede vriendin van ons.' Zegt Tae die naast me staat en me een stootje geeft, ik glimlach nerveus terug naar hem. 'Dus niet het vriendinnetje van Tae?' Vraagt hij, hij klonk een beetje teleurgesteld. 'Niet van Tae nee.' Zeg ik met een kleine glimlach. 'Dat klonk onthullend, van wie wel?' Zegt hij als hij een wenkbrauw optrekt. Ik kijk naar Jimin die naast me staat en ik grijp zijn hand vast. Even kijk ik Jimin aan en knik dan. 'Y/N is mijn vriendin.' Zegt Jimin, ik glimlach en kijk naar de anderen. Even staan ze een beetje verward te kijken maar glimlachen dan ook trots. 'Geweldig Jimin! Van danstalent heb ik al een deeltje gezien, aangezien iedereen met je omgaat en zeer goed bevriend met je lijkt zal je karakter ook wel goed zitten. Dus zou je misschien nog eens iets voor mij willen dansen?' Vraagt hij, ik knik verlegen en glimlach als een stomkop door de complimenten die hij gaf. 'Wilt u dat ik alleen dans of samen met iemand, meneer?' Vraag ik. Hij lacht even. 'Misschien samen met Hoseok een keer? En noem me maar gewoon Sejin.'  Zegt hij ik knik. 'Waar kan ik me omkleden Sejin?' Vraag ik en hij wijst naar een deur. Ik knik en buig voordat ik naar de deur loop om me om te kleden.

POV: Taehyung
Jammer dat ze niet met mij gaat dansen, ach ja. Zolang Sejin het maar goed vindt, waar ik eigenlijk niet aan moet twijfelen want ze is echt super. 'Ze heeft het hart op de juiste plaats.' Zegt Namjoon tegen hem. 'Daar twijfel ik niet aan, jullie weten met welk soort mensen je niet mag mee omgaan. Ik vertrouw jullie daarmee.' Antwoord Sejin. 'Zijn er nog andere talenten die ze heeft, buiten het dansen?' Vraagt hij dan. 'Zingen, ze kan heel mooi zingen.' Zegt Jimin. Sejin knikt kort. 'Ze kent volgens mij vele van onze liedjes en covers, zoals 'someone like you' dat was het liedje waar we op dansten toen u ons zag.' Zeg ik, hij knikt weer. 'Maak jij je klaar Hobi? Ze zou bijna omgekleed moeten zijn.' Zegt Jin dan, Hobi knikt en gaat hem opwarmen. 'Ik zal eens gaan kijken bij haar.' Stel ik voor. 'Ik ga mee.' Zegt Jimin en we stappen samen naar de kleedkamer. Ik klop op de deur. 'Binnen.' Is er zacht te horen. Ik open de deur en we gaan naar binnen, we zien haar klaar staan in de danskleren terwijl ze ijsberend de kamer rondstapt. Jimin loopt naar haar toe en knuffelt haar snel, ik zie dat ze al voor een deeltje kalmeert. 'Wat is het probleem?' Vraag ik zachtjes. 'Wat als ik het verpest en hij hierna niet meer wilt dat ik met jullie omga.' Zegt ze in paniek terwijl er een eenzame traan langzaam over haar wang rolt. 'Dat laten we niet gebeuren en verpesten doe je niet. Ik heb zelf gezien hoe je danst. Je hebt er echt talent voor, kies een liedje dat je graag hoort en dans samen met Hobi alsof niemand staat te kijken. Zoals wij gedanst hebben, toen dachten we ook dat niemand stond te kijken en toen ging alles toch perfect?' Zeg ik en ze knikt. 'Dankje jongens, ik weet welk liedje ik wil en welk dansje.' Zegt ze. 'Wel waar wachten we nog op?!' Roep ik vrolijk. Ik sleur haar de kamer uit, ik hou haar arm vast en zij houd Jimin nog vast waardoor hij ook meegesleurd wordt. 'Ze is er klaar voor!' Roep ik blij en ze gaat snel bij Hobi. Ze fluisteren allerlei dingen naar elkaar toe en Hobi knikt dan en gaat waarschijnlijk het liedje al zoeken. Dan gaat ze bij Jimin en Jungkook staan, ze fluistert hen ook wat dingen toe en ze knikken dan ook beiden. 'Komt in orde.' Zeggen ze. Jimin geeft haar nog een snelle zoen op haar voorhoofd voor ze terug bij Hobi gaat. Ze ademt diep in en uit terwijl ze klaar staat en Hobi drukt op play.

https://m.youtube.com/watch?v=LKLkCBAmHYI

POV: Y/N
De karaoke versie van 'We don't talk anymore' start. Jungkook en Jimin zingen elk hun delen terwijl ik met Hobi dans. Zelf zing ik soms ook mee om de maat terug te vinden maar dat was zo zacht mogelijk zodat alleen Hobi me kon horen. De glimlach op zijn gezicht werd dan alleen nog maar groter. Bij het einde van het dansje blijven we beiden nog even zitten terwijl we diep in en uit ademen. We kijken elkaar aan en lachen. Hij zet zich recht en steekt zijn hand uit die ik aanpak. Hij helpt me recht en knuffelt me stevig. We hadden het applaus nog niet eens opgemerkt, de 6 komen op ons afgerend en geven een groepsknuffel. 'Jullie waren geweldig!' Roept Tae. 'Ik wist wel dat je het kon.' Zegt Jimin en geeft me nog een aparte knuffel. 'Geweldige nummerkeuze.' Grapt Jungkook. 'Jullie twee samen dansen echt goed.' Zegt Namjoon die Hobi een schouderklopje geeft. 'Je hebt gelijk.' Zegt Jin, iedereen glimlacht behalve Yoongi. Hij kijkt geïrriteerd naar ons. 'Dat was zeer goed Y/N! Je hebt echt talent.' Zegt Sejin, ik buig vriendelijk. 'Dankjewel men- euh- Sejin.' Zeg ik terwijl ik glimlach. 'Wilt u nog een dansje zien met 1 van ons?' Vraagt Tae enthousiast terwijl hij naast me komt staan. Ik lach door zijn kinderlijke gedrag. 'Ik zou haar graag horen zingen.' Antwoord hij. 'Tijdens het dansen?' Vraagt Tae, Sejin lacht. 'Als ze dat kan, het is lastig.' Zegt hij en kijkt me aan, nog voor ik kan antwoorden trekt Tae me mee. 'Dat kan ze!' Roept hij als we bij de gsm staan die verbonden is aan de boxen. 'Welk liedje?' Vraagt hij, ik aarzel. Ik weet niet goed meer welk liedje.

[heyo people, sorry dat het zo lang geduurd heeft voordat er een nieuw deeltje online is gekomen maar hier is het dan uiteindelijk. I'm so sorry! Ik weet niet goed wat er aan de hand is, het gaat allemaal zo moeizaam dus alles gaat veel moeilijker dan normaal maar ik verzeker jullie dat het wel goed komt! Thank you als jullie het begrijpen xxx weirdy XD]

It Just HappenedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu