Deel 5

435 20 37
                                    

POV: Y/N
'JUNGKOOK!' Roep ik kwaad en geschrokken. 'Wa-wat.. ik dacht da- wat doe jij hier?' Vraagt hij. Ik draai me snel om en doe de trui aan. 'Bedankt om me wat privacy te gunnen' zeg ik sarcastisch. 'Ja sorry maar wat doe je in mijn kamer?' Vraagt hij. 'Wacht? Jouw kamer?!' Roep ik en kijk rond. 'Ja mijn kamer' zegt hij en zet hem neer op het bed. 'NAMJOON!' Roep ik kwaad. Hij komt aangestormd, 'bedankt dat ik hier mocht douchen, en JOUW kamer is echt heel mooi.' Zeg ik geïrriteerd en hij wrijft nerveus over de achterkant van zijn nek. 'Sorry mijn kamer ligt er wat rommelig bij nu omdat ik net mijn kast heb omgestoten dus ik dacht dat Jungkook het niet erg zou vinden als je hier zou douchen.' Zegt hij terwijl hij rood aanloopt. 'Ik vind het niet erg, wel wat vervelend dat je het niet even hebt gezegd. Ik liep binnen terwijl ze haar aan het omkleden was...' zegt hij. 'Je hebt het hem niet eens gevraagd?! Joonie toch, dankje Junkook' zeg ik en glimlach lief naar hem en hij geeft een knikje terug.  'Noem me maar Kookie als je dat liever hebt' zegt hij en ik fleur helemaal op. 'Dankje Kookie' zeg ik blij. 'De pleister is af de wonde' zegt Namjoon dan. Ik knik, 'door het douchen' zeg ik en pruts wat met mij handen. 'Laten we bij Jin gaan die zal dat wel verzorgen' zegt Kookie  en glimlacht geruststellend. Ik knik en wil naar de deur gaan om vervolgens naar beneden te gaan waar ik hoop Jin te vinden maar vanaf ik me omdraai word ik onderbroken. 'Hey, waarom draag je een trui van Tae?!' Roept Jungkook. 'Euhm i-ik weet niet. Ik heb de trui aangedaan zonder naar te kijken omdat je binnenkwam, Joon had die klaargelegd.' Zeg ik een beetje geschrokken van de verheffing in zijn stem. Hij kijkt naar Joonie, 'Hij stond erop dat het zijn trui ging zijn...' zegt Joonie met zijn handen voor hem als teken dat hij er niet veel mee te maken heeft.

'Ach ja hij staat je mooi

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Ach ja hij staat je mooi..' zegt Kookie, ik wil hem bedanken maar daar krijg ik de kans niet voor als hij verder gaat met zijn zin.' 'Maar mij trui zou je nog beter staan' zegt hij met een grijns, Namjoon rolt met zijn ogen en Kook zag het. 'Wat? Het kleur van mijn trui matcht beter met haar ogen.' Verzint hij, ik zie het gewoon dat het verzonnen was. 'Dankje denk ik' zeg ik en giechel eens.

POV: Namjoon
Ze draait haar om en wilt de kamer uitlopen maar ik hou haar tegen. 'Wacht, ik moet je nog iets vragen' zeg ik en ze draait haar om en wacht. Ik kijk naar Kookie, 'voor even' zeg ik en hij zucht, rolt met zijn ogen en slentert weg. 'Wat wilde je vragen' vraagt ze. 'Wel, je gsm heb ik gisteren meegenomen toen ik je gevonden heb en het ding is waar ik je over wilde vragen e...' ik zucht 'er kwamen dreigsms'jes binnen' zeg ik en nu zucht zij. 'Weeral' mompelt ze. 'Weeral? Is dat al langer zo?' Vraag ik haar een beetje overstuur. 'Ja, al meer dan een week. Het is de hele week al dat ik elke dag rond de 5 van dat soort sms'jes ontvang.' Zegt ze en kijkt naar beneden. 'Heb je dat gemeld bij de politie?' Vraag ik haar. 'Die kunnen toch niks doen, het is een anoniem nummer.' Antwoord ze stil. 'Je hebt het niet eens gemeld?! Het is dezelfde gast dat je in elkaar geslagen heeft! Dat heb je toch door! Had je het gemeld dan hadden ze er misschien iets aan kunnen doen voordat dit er van kwam' zeg ik kwaad en ben eigenlijk wat aan het roepen, toen ik dit zei wees ik met mijn handen naar haar. Ze begint te huilen, ik had waarschijnlijk niet 'zo' moeten doen. 'Hé, het was niet zo bedoeld' probeer ik nog om het goed te spreken maar het was al te laat. Ze gooit de deur open en loopt de kamer uit, Kook stond te wachten voor de deur en stapt naar achteren als ze komt aanlopen. 'Ik weet niet wat je haar hebt gevraagd of waarom je zo aan het roepen was maar ik hoop dat het het waard was.' Zegt hij en komt de kamer binnen, ik loop de kamer uit en ga naar mijn kamer, eens kijken of dat er een wachtwoord op haar gsm staat...

It Just HappenedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu