POV: Taehyung
Iedereen zit te praten, of op zijn gsm te tokkelen terwijl ik mijn ogen strak op het huis hou. 'Tae, zeg toch iets.' Zegt Jin, ik schud mijn hoofd en hij zucht. Al gauw raakt hij weer verstrikt in een gesprek met iemand maar ik let er niet echt op.Ik let enkel op het huis.
Na een tijdje zie ik een deur opengaan. Twee schimmige types komen buiten gestapt. 'Luke, kijk daar!' Roep ik en iedereen zijn aandacht is gericht op de schimmige types. De ene gaat in de auto zitten en de ander houd de deur open. Nog twee andere types komen naar buiten en dragen iets met hen mee. 'Was dat... een lichaam?' Vraagt Hoseok en ik slik. Minho komt erna buiten en stapt een andere auto in, apart van die waar het lichaam is ingebracht. In de auto van het lichaam tel ik er drie personen bij en bij Minho slechts 2. Minho rijdt de oprit af en tegen het raam wordt iets aangehouden. 'YOU CAN ONLY TAKE ONE.' Staat er. 'Luke! Wat moeten we doen?!' Luke grabbelt zijn gsm uit zijn zakken. 'Ontsnapte gevangene Yook Minho gesignaleerd samen met mogelijke handlanger in zwart busje, merk Citroën, nummerplaat: F-J-M-0-6-9. Andere verdachte wagen, gelijk aan vorige wagen. Drie personen en een lichaam-vormig voorwerp, niet zeker of het daadwerkelijk een persoon is. Nummerplaat: F-J-M-6-9-0. We gaan één van de twee voertuigen volgen e-' hij wordt onderbroken. 'Slechts één kunnen we nemen nu, begrijp je het niet? Minho, Y/N of Jimin. Minho hebben we gezien en we hebben één lichaam gezien. De andere is binnen, laat hen de nummerplaten opzoeken en volgen. Wij gaan naar binnen.' Zegt Jin. Luke kijkt hem aan en even blijft het stil. 'We gaan naar binnen, vind de wagens.' Zegt Luke en legt af. We stappen uit en ik storm als eerste naar binnen. Niet denkend aan mogelijke gevaren. 'Tae! Wacht!' Roepen ze me achterna maar daar let ik niet op. Ik kijk rond en mijn ogen vallen op een oude deur, dat lijkt me logischer dan een net geverfde deur. Bedenk ik terwijl ik kijk naar de twee deuren. Ik open de deur die naar mijn verwondering gewoon open is en neem mijn gsm uit mijn achterzak. Ik zet de flashlight aan en strompel de trap af naar beneden tot ik een vage schim zie. In de vorm van een mens ligt een voorwerp op de grond als ik erop schijn worden mijn ogen groter. 'JIMIN!' Roep ik en dan komen de anderen de deuropening in gespurt. Ik stort naast hem neer en zie dat hij niet ademt. Ik hou mijn oor bij zijn mond en neus maar niks. Ik zoek naar een hartslag maar vind niks. Niks. Geen beweging. Geen glimlach. Geen schattige mochi. Hij kan niet weg zijn, hij mag niet weg zijn. Ik huil, tranen lopen over mijn wangen. Jin komt als eerste erna aan gelopen en al snel volgen de anderen. Vanaf dat Vienna hem ziet stort ze in Jungkook zijn T-shirt. Jin zit naast hem op zijn knieën en ik zit op mijn knieën met mijn hoofd in mijn handen te wenen en snikken.
Even is het stil...
Niemand wil iets zeggen.
Niemand weet wat te zeggen.
Iedereen wilt hem terug.'Ik kan je hem niet laten terugnemen, we hebben hem nodig. Y/N heeft hem nodig.' Fluister ik en kijk naar het donkere plafond, ik laat mijn handen van mijn gezicht wegzakken en op mijn benen vallen.
[nieuw deeltje ❥ hope you enjoyed! xxx]